Andrew Scheps - What Comes Out Of The Speakers - 60 min

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Andrew Scheps - What Comes Out Of The Speakers - 60 min

Indlæg af Christoffer I. N. »

Andew Scheps giving a talk at the University of Oxford, Faculty of Music on 30th November 2017, entitled 'What comes out of the speakers". The talk was hosted by the Faculty of Music's EMPRES group. https://www.music.ox.ac.uk/research/p...

There is a Q&A session from 30 minutes onwards.




Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tak for link, spændende, overrasker mig han er 100 pct "in the box", de fleste hel og halv-seriøse jeg kender til har som minimum en håndfuld outboard stadig.

Det med hoved-telefoner bitcher han heller ikke ensidigt, som det ellers er kotymen, tværtimod :-)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har et lille man-crush på Andrew Scheps - Han virker simpelthen så dejligt nede på jorden. Jeg fik endelig set den her udsendelse. Jeg må indrømme, jeg skippede spørgsmålene. Jeg forsøgte at høre det første, men efter 2 minutter, hvor jeg stadig ikke havde hørt, hvad spørgeren spurgte om, gav jeg op.

Forfriskende foredrag, der handler om alting og ingenting på samme tid.

Her er et andet langt interview med ham
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg kan se, det er et gammelt interview, jeg har postet (jeg har i hvert fald hørt det før). Det er blot blevet genuploadet til YT fornylig
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar