Paul McCartney Carpool Karaoke

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Paul McCartney Carpool Karaoke

Indlæg af SustainerPlayer »

Bedste afsnit siden Adele ...


Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Ja den er fantastisk!
skriver noder

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Man må sige at det er et historisk afsnit der bidrager med noget nyt.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Stevie Wonder afsnittet var også godt

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

lakris skrev:Stevie Wonder afsnittet var også godt
Det har han jo ikke engang selv set.. :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Kan godt forstå at hende tøsen græder, til sidst. Det tror jeg faktisk også at jeg ville.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Pålle er godt nok ved at se gammel ud. Jeg giver ham max 10 år til. Men han kan virkelig stadig spille. Helt fantastisk live ting til sidst!

Jeg sad og fik en tåre i øjnene da jeg så det.
Jeg var været kæmpe beatles fan siden jeg var 12. De har betydet vildt meget musikalsk for mig, og meget mere end det. Det er musikken til min barndom/ungdom så der er en hel masse minder og følelser bundet i musikken og folkene bag.
Hurra for det klip.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg vil ikke kalde mig en kæmpe fan, men jeg har stor respekt for at de satte en ny kurs for musik, og var med til at forme og inspirere meget af det vi elsker i dag.. Og de er også i den kategori hvor folk elsker deres musik men ikke ved at det nødvendigvis er Beatles der står bag. Så når de siger at de ikke kender noget af deres musik, og man så lige trækker dem igennem en top 10 liste, så bliver de alligevel overrasket.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar