Michael Jackson banned from BBC

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Re: Michael Jackson banned from BBC

Indlæg af DUBTEMPLE »

Razmo skrev:
DUBTEMPLE skrev:Mange siger: "sålænge sagen ikke er bevist" ,... så bla-bla-bla

Man klamrer sig altså til et bestemt juridisk system, og dets dømmekraft, og æder dette råt,... sikkert fordi at "det gør det hele så meget lettere"

Men hvilket bevis ? hvem frembragte beviset ? hvorfor skulle jeg tro på det ? hvorfor skulle jeg som person anderkende legitimiteten af systemet der dømmer ?

Masser af justits-mord har fundet sted gennem historien, jævnligt kommer nu disse sager hvor folk bliver løsladt efter at have siddet hele og halve liv på dødsgangen, specielt nu hvor DNA er kommet frem,.... omvendt så har der også været sager hvor politiet har fået dømt nogen ved SELV at anbringe belastende dna på stedet, for derefter at lade sagen rule, det måtte jo komme,..

Så selv hvis der er en form for bevis-førelse, og dom, er det altså op til os SELV at bedømme om det var rigtigt

Sagen, tvivlen, og uenigheden slutter ikke fordi nogen PÅSTÅR at det er "bevist", uanset hvor dette bevis kommer fra

Således som nævnt også med min tidl. kollega/ven, der findes stadig folk der betragter ham som uskyldig, selv nu han har været buret inde i over 20 år

Sådan ville det også være med MJ ,... uanset hvilke "beviser" der er ,... mangler,... eller som senere måtte dukke op
Sandt... men det siger jo så også bare, at lige gyldigt HVAD så kan du tillade dig at dømme på dine følelser, for kan du ikke lide en officiel bevisførelse, og så vælger at feje den af bordet, så findes der jo ikke noget som fakta... jeg kan sammenligne det med at ALT information potentielt kan have været fordrejet pga. interesser... ingen ved om månen er en grøn ost, før vi selv har været deroppe og se efter, for alle der siger de har, kan lyve... officel eller ej... selv hvis du tog der op, ville dine egne sanser også kunne spille dig et pus, og derfor kan du ikke engang være sikker på sandheden, hvis du havde været der... og i det lys kan vi så alle sætte os tilbage, og nægte at noget er fakta, sandhed, beviser... fordi vi lige føler for det...
Yep, du har helt klart også en point her :thumbup: lige så vel som jeg har :)
/Dub

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »


se denne her. dette er en dokumentar - det er den 4 timers film ikke

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Razmo skrev:Der var noget med at en tidligere rengørings dame har meldt ham efter 40 år... så er det bare jeg spørger; hvis man venter 40 år med at anmelde børneovergreb, hvad er man så selv?


var michael så kun 9 år og lavede børneovergreb - var noget med ?

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

derermusikanten000 skrev:dette er en dokumentar - det er den 4 timers film ikke
Hvordan konkluderer du at Leaving Neverland ikke er en dokumentar?
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Den dokumenterer ikke noget - der sidder 2 mænd og påstår noget som M.J har gjordt - men ok det er en dok.
men hvis jeg nu filmede mig selv og påstod en masse ting som jeg havde været udsat for for 30 - 40 år siden betyder det jo heller ikke at det er sandt
men jeg er jo heller ikke kendt og har en pro camaramand mm
har du set den film jeg linker til herover.?
jeg har iøvrigt læst og set en masse om løgne fra de 2 mænd -
Senest rettet af derermusikanten000 man 18. mar 2019 12:14, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg har set den og den er yderst interessant.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Årets mest omtalte dokumentarfilm, 'Leaving Neverland', har fået alvorlige troværdighedsproblemer, efter journalist og Michael Jackson-ekspert Mike Smallcombe har gennemhullet de påståede ofres beskyldninger mod popstjernen.
https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... re-opspind
Mest opsigtsvækkende er omstændighederne omkring en af James Safechucks beskyldninger. I filmen hævder han, at Michael Jackson misbrugte ham seksuelt ved flere lejligheder i årene 1988 til 1992, fra han var 10 til 14 år gammel.

Blandt andet blev han udsat for et seksuelt overgreb på togstationen på Michael Jacksons Neverland-ranch. Men den togstation fandtes slet ikke på det tidspunkt. Den blev bygget i slutningen af 1993 og stod færdig i 1994, siger Smallcombe til Mirror.
I 'Leaving Neverland' fortæller Wade Robson, at han besøgte Neverland i 1993 sammen med sin familie. Jackson sendte hans forældre på en tur til Grand Canyon og misbrugte ham, mens de var væk.

Men i 1993 sagde hans mor, Joy Robson, at hendes søn var med på den tur, siger Mike Smallcombe til Mirror.

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

man skal ikke tro på alt man hører eller ser

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »



ny dokumentar

kom iøvrigt til at tænke på - Elvis - jerry lee - Bill Wyman -- i disse tilfælde var der ingen tvivl

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »



jaaa - man sku mene at ham her kender M.J godt - jeg tror ihvertilfald mere på ham end de 2 mænd fra den såkaldte dokumentar.

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »



så er denne her landet

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

keen skrev:
derermusikanten000 skrev:dette er en dokumentar - det er den 4 timers film ikke
Hvordan konkluderer du at Leaving Neverland ikke er en dokumentar?
det er mere et partsinlæg.

Nyt svar