Thomann Synth Reactor 2019

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Thomann Synth Reactor 2019

Indlæg af Christoffer I. N. »

Er usikker på hvad meningen med det er, udover at generere omtale for Thomann, de youtubere man har fået til at stille op, og sponsorerne..
https://www.thomann.de/blog/en/thomanns ... r-landing/


Her er en playliste, hvor videoer fra DivKid, Magpie, SoundsAndGear m.fl. burde komme op:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

De fleste af deltagerne var vist også usikre på hvad man skulle forvente.

Man kan se en masse af videoerne her:



Et sammendrag fra BoBeats:


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Henning Pauly startede Guitcon for nogle år siden. Bring nogle (guitar)youtubere og nogle producenter sammen og faciliter youtuberne med videokameraer og grej - og lad sød, sød youtubing opstå. Det virkede.

En af hovedsponsorene var Thomann (og Warwick).

Næste år lavede Thomann så deres eget guitartræf - og det er så spredt til synths ... next up ... sækkepiber ... :-P

Ved ikke rigtigt. Personligt er jeg blevet lidt meget træt af sponseret youtube content ... Har efterhånden un-subbet de fleste af dem, der bare er Bilka-kataloger i forklædning.

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Jeg ser det heller ikke fordi jeg føler jeg kan bruge det til noget... jeg kan godt gennemskue reklameværdien i meget af det... "skuespillerne" fungerer bare som hyrede"modeller" i mange af tilfældende, og tit er de blottet for kritik hvis de tester ting af... der er faktisk kun ét medie jeg til nød ser, hvis jeg vil se et review, og det er Sonic State med Nick Batt, da han trods alt virker ærlig, og også siger hvad der er skidt... ikke kun hvad der er godt... og han var desværre ikke med her, kun ham der "Hagrett" fra Harry Potter (sorry, kan ikke huske hans navn lige nu)... en del af de andre kender jeg slet ikke, da jeg som regel ikke opsøger den slags sponseret reklameværk... ham elektronik nørden kan jeg ikke holde ud at se på i mere end 5 minutter, så er min stresstærskel overskredet af at høre og se på ham, og det gør sig også gældende i de videoer' fra Thomann... jeg kan generelt ikke mennesker særlig godt der konstant skal være i centrum hele tiden... hans energi går mig simpelthen på nerverne... også selv om han ER dygtig... no doubt.

Tit, og for at være ærlig (med fare for at lyde lidt ego), så er det også meget sjældent at nogle af dem har nogen som helst at sige, jeg ikke allerede vidste i forvejen... så jeg ser ikke pointen i at se det... for at være ærlig.
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

30 minutters interview om Euroracks fortid og nutid med Doepfer:

"A rare moment of free time and having great people in the right place at the right time here's an interview with Felix of Tuesday Night Machines talking to Dieter Doepfer, THE CREATOR OF EURORACK at the Thomann Synth Reactor #TSR19 event.

Felix and I wanted to chat to Doepfer about both his history (the history or Eurorack), his current polyphonic modules, future module sand ideas and a quick look at what the future of the Eurorack might be.

We also talk about the Elektor Formant DIY synth, the new Frequency Shifter module coming later this year, CV controlled LED lighting, Dieter was also the EU distributor for Doug Curtis' Curtis chips/components, Raul's World of Synths, favourite Doepfer modules and plenty more. "



Nyt svar