Møde på museum

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Møde på museum

Indlæg af mediumaevum »

Ved ikke hvor denne tråd hører hjemme - i After Party eller Branche.
Det må moderationen vurdere.

Jeg vil meget gerne frabedes citater af nedenstående, da det indeholder følsomme oplysninger jeg gerne selv vil kunne redigere ud ved behov.

-

[indlægget er slettet da spørgsmål er besvaret].

Tak for svar.
Senest rettet af mediumaevum lør 29. jun 2019 22:23, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kan du ikke bare nævne for dem, at du godt kunne tænke dig flere lignende opgaver?

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Christoffer I. N. skrev:Kan du ikke bare nævne for dem, at du godt kunne tænke dig flere lignende opgaver?
Jo. Ved nærmere eftertanke, har du helt ret.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Lige en opdatering:

Sagen er den at jeg skulle have et møde med et museum omkring en fremtidig 3D-rekonstruktion.
Jeg ville have brugt lejligheden til også at få spurgt til, om det er muligt at få en udtalelse fra museet (da jeg hverken har CV eller andet "det her kan jeg"-bevis).

Er det forkert at spørge om sådan noget?

Nu blev mødet godt nok ikke til noget i denne omgang pga. sygdom derinde, men der bliver nok noget efter sommerferien engang.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er en fin idé at spørge om en udtalelse, udover at det alt afhængig af branche og meget andet er mere eller mindre relevant.
Timingen vil dog efter min mening være forkert, hvis du spørger om en udtalelse ved jeres indledende møde. Det skal nærmere gøres hen mod afslutningen af jeres samarbejde.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Christoffer I. N. skrev:Det er en fin idé at spørge om en udtalelse, udover at det alt afhængig af branche og meget andet er mere eller mindre relevant.
Timingen vil dog efter min mening være forkert, hvis du spørger om en udtalelse ved jeres indledende møde. Det skal nærmere gøres hen mod afslutningen af jeres samarbejde.
Nu håber jeg så sandelig ikke der kommer nogen afslutning på vores gode samarbejde, så jeg ved ikke hvornår timingen skal være?

Omend jeg godt kunne tænke mig noget "udvidet" hvordan det så end skal forstås er jeg dog ikke engang selv helt klar over...

Som samarbejde fungerer nu, har jeg selv været opsøgende på bygninger at rekonstruere. Først Hald Slot, så Viborg Domkirke. De foreslog så at jeg også kunne rekonstruere det tilhørende Mariakloster (som jeg ikke kendte til), hvilket jeg blev færdig med.

Nu skal jeg igang med endnu en klosterkirke, som er deres forslag.

Jeg bliver ikke aflønnet men får henvisning til min youtubekanal.

Efter aftale må der ikke være penge imellem os - for alle parters skyld. For museet fordi de ikke har midlerne til det, og for mit vedkommende fordi jeg vil føle mig bundet og forpligtet til at levere noget = pres = forværring af min tilstand. Der er heller ingen deadlines for projekterne, selvom de indtil videre er leveret inden for en overskuelig tid.

Jeg ved ikke hvad jeg helt har forestillet mig med en "udtalelse". Men et eller andet med: "På trods af markante funktionsnedsættelser kan jeg det her"-agtigt, som vil kunne åbne for samarbejde med andre og udvide netværket.

Men om det vil blive betragtet som personreklame eller pral ved jeg ikke. I såfald er det bedst at lade være eller omformulere det, for jeg ønsker ikke pral - og jeg kan alligevel ikke måle mig med kvaliteten af Terra X/ZDF's rekonstruktioner.

Hvordan formulerer man det jeg gerne vil sige her, i én sætning?

Det her er et samarbejde jeg sætter virkelig høj pris på, og derfor vil jeg nødig sætte det over styr pga. mine kommunikationsvanskeligheder som bevist her på Lydmaskinen. Det er bla. derfor jeg spørger som jeg gør.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Måske skal du se det på en anden måde, så du ikke tænker så meget over en udtalelse du kan vise frem, men istedet bare henvise til det arbejde du har lavet for andre, når du prøver at skaffe nye forbindelser. Så kan de selv forhøre sig hos din tidligere "arbejdsgiver".

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Christoffer I. N. skrev:Måske skal du se det på en anden måde, så du ikke tænker så meget over en udtalelse du kan vise frem, men istedet bare henvise til det arbejde du har lavet for andre, når du prøver at skaffe nye forbindelser. Så kan de selv forhøre sig hos din tidligere "arbejdsgiver".
Ja, det giver også god mening bare at fremvise det for andre.

Iøvrigt betragter jeg ikke museet som "arbejdsgiver", men mere som en slags samarbejdspartner.
Det er iøvrigt stadig kun på hobbyplan.

Nyt svar