Angelina Jordan

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Angelina Jordan

Indlæg af SustainerPlayer »

Angelina Jordan Cover - John Legend - All of Me

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det lyder godt nok skidt.. Gad vide hvordan hun lyder uden den tykke sovs af rumklang.
Personligt kan jeg ikke lide når man tér sig på den måde, som at have nogle få gode redskaber i værktøjskassen som man bruger til alle opgaver, men hammer og skruer går ikke så godt sammen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »



dårlig lyd på det her - men hun tog røven på mig da jeg så dette klip - nu er hun iøvrigt kun 13 år , så hun skal nok blive noget inden for musikken.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jammen, altså, hvad skal man sige, pige-barnet synger jo godt, og jeg elsker når man ikke er nærig med rumklangen,..

I første klip blev jeg dog distraheret af hendes øjenbyn, ku ikke lade være med at tænke på om hun havde været i mors puderskab, og havde fået trukket sine øjenbyn vel kraftigt op :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg tænker man godt kan høre kvaliteten igennem manglende eller dårlig produktion.

Der er jo børnestjerner i overflod. Men jeg synes nu bare hun skiller sig ud - selv fra dem.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Når man har fået øje på øjenbrynene, kan man ikke få det til at gå væk igen.

Hun synger playback, eller osse er hun verdensmester til at synge uden pop-filter mens hun stirrer på dig intenst – & du stirrer på hendes øjenbryn – næsten en rigtig kvinde.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hun kunne allerede noget for 5 år siden.


Nyt svar