Hi-Fi Klubben halter

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Halter? De nedjusterer vel bare forventningerne. Overskud på 20mill bør ikke være grund til bekymring.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

billig bærbar + sonox højtalersystem i hele huset, så kører det fint :)
jeg ved godt nok ikke hvad moderne anlæg kan, men mon ikke de kan streame fra pc/nas/net ?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg tænker at HIFI klubben har levet lidt på deres SONOS handel, men nu kommer IKEA med et Sonos samarbejde, og så forsvinder kunderne derover.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er altid svært at vide, hvad der foregår i kulissen - set ude fra.

Men umiddelbart er det jo bare et firma, der netop omstiller sig til nye markedsvilkår.
Og jeg tror sørme ikke, at de skal være bange for Ikea på det område.

Default avatar
tanglad
Medlem
Indlæg: 38
Sted: Roskilde

Indlæg af tanglad »

HiFi Klubben skal bare fortsætte med det de er bedst til - god lyd. De gjorde et scoop med Soundboks som netop leverer god lyd sammenlignet med andre batteri-bluetooth højttalere på markedet. Det er selvsagt svært at konkurrere på Samsung TV som sælges overalt. Så fokuser på KVALITET og nørderi. Det er dét der er HiFi Klubbens vej og altid har været det. Pris og volumen er der andre der er større og har bedre muligheder for.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og så gerne en noget bedre service og betjening end i vores lokale butik...

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Problemet er bare at vi er endt med en situation hvor kunden går ned i butikken for at blive serviceret/blive klogere hvorefter kunden så går hjem og googler sig en deal på nettet som butikken ikke kan matche. Det er det der dræber al detailhandel i dag. Radio/TV branchen er særlig hårdt ramt netop fordi flashy addresser, håbløse varelagre, skandaler og dårlig service har præget dem. Der skal en holdningsændring til blandt forbrugerne hvis vi ikke skal stå med butiksløse byer om ti år. Både kunderne og detailhandlen skal tage hver deres del af ansvaret.
Jeg håber det bedste for Hifi-klubben. Jeg er kommet derinde siden man skulle være medlem og og den forlængst nedlagte filial på Tomsgaardsvej (Kbh NV) var hovedstadens tilløbsstykke.

Nyt svar