Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Hald »

Jeg er nervøs for at Lydmaskine-træffet ikke falder på en dato hvor jeg kan :-(
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Vil gerne brokke mig over at jeg skal gøre hovedrent men hellere ville nyde det gode vejr og spille Fallout. First world problems big time!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

NI e-vouchers ... igen.

Altså ... man køber alt, hvad de har (Komplete Ultimate 10) og så får man en rabatkupon til at købe ... hvad? ... jamen man har jo allerede købt alt.

Jow jow - der var lige den nye Replika XT ... men kuponen kan ikke bruges på en upgrade.

Og kuponen er låst til ens konto og kan/må ikke overdrages til en værdigt trængende.

:doh:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hold nu kæft min underbo får en seriøs omgang pik lige pt.
Der er vidst ingen tvivl om hvorvidt hun er en 'skriger' eller ej...

Tsk tsk tsk, unge mennesker nu til dags!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mike-air skrev:Hold nu kæft min underbo får en seriøs omgang pik lige pt.
Der er vidst ingen tvivl om hvorvidt hun er en 'skriger' eller ej...

Tsk tsk tsk, unge mennesker nu til dags!
:dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Åhhh ja - jeg kan godt huske, da jeg boede i lejlighed og læste til eksamen. Jeg tror ikke, jeg havde været uden for en dør/set et levende menneske i tre dage, da jeg kunne høre ovenboen knalde højlydt. Det var sgu lidt træls.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Da vi boede i lejlighed havde vi soveværelse op mod naboens soveværelse, de virkede ikke som nogen der stod op og passede et arbejde, men vi skulle tidligt op og havde brug for vores søvn... Så da de begyndte igen midt om natten, blev konen til sidst så irriteret på naboens lyde, at hun rejste sig op i sengen og hamrede på væggen og råbte: "Så få dog den ko i mål!!" :shock:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det er så livsbekræftende. Savner den slags efter vi er flyttet i hus.

Da jeg boede i lejlighed (som ungkarl) bankede min gamle, fede, sure genbo ofte på væggen når jeg producerede de unge sangerinder på futonen.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Apropos lejlighedslyde, så have min overbo i en periode lånt sin lejlighed ud til nogle venner, som var meget glade for at bruge badekarret. Jeg var ikke klar over det før, men et badekar er ekstremt godt til at forstærke pruttelyde! Det er nok især underboen, som får den fulde effekt, hvilket gjorde mig lidt trist eftersom min underbo er en ok lækker blondine, og at jeg selv rimeligt ferm til at gasse i karret. :|

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:dollargrin:

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

AvS skrev:Apropos lejlighedslyde, så have min overbo i en periode lånt sin lejlighed ud til nogle venner, som var meget glade for at bruge badekarret. Jeg var ikke klar over det før, men et badekar er ekstremt godt til at forstærke pruttelyde! Det er nok især underboen, som får den fulde effekt, hvilket gjorde mig lidt trist eftersom min underbo er en ok lækker blondine, og at jeg selv rimeligt ferm til at gasse i karret. :|
Pas på hvad du siger, jeg er ret sikker på jeg kender din underbo :) :) :) Iøvrigt ekstremt firser agtigt med karbad

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Gør du det? :shock: Har kun skrevet pænt om hende så det går nok. :)

Jeg vil godt brokke mig over Distortion. Helvede på jord. Luk dog lortet. Engang var det rart, men det har udviklet sig til et gigantisk monster, hovedsageligt bestående af tis, bræk, dårlig opførsel og dårlig musik med tilsvarende dårlig lyd. Fatter ikke at folk gider det.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

AvS skrev:Jeg vil godt brokke mig over Distortion. Helvede på jord. Luk dog lortet. Engang var det rart, men det har udviklet sig til et gigantisk monster, hovedsageligt bestående af tis, bræk, dårlig opførsel og dårlig musik med tilsvarende dårlig lyd. Fatter ikke at folk gider det.
Det ser ellers så dejlig hyggeligt ud! ..
Vedhæftede filer
13310420_10207919316795168_1329668286358377244_n.jpg
13310420_10207919316795168_1329668286358377244_n.jpg (124.94 KiB) Vist 169 gange

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

AvS skrev:Gør du det? :shock: Har kun skrevet pænt om hende så det går nok. :)

Jeg vil godt brokke mig over Distortion. Helvede på jord. Luk dog lortet. Engang var det rart, men det har udviklet sig til et gigantisk monster, hovedsageligt bestående af tis, bræk, dårlig opførsel og dårlig musik med tilsvarende dårlig lyd. Fatter ikke at folk gider det.
Vil gerne brokke mig ligeledes over at der ikke er noget der fanger mig på programmet. Det kommer nok til Strøm til august. :)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

- Følelsen af at have afsluttet en projektskrivning der har stået på i 4 uger sammen med "banden"... Man vil så trolle resten af gruppen ved at trykke "tilsend kvittering" ~100 gange så alles mailboks bliver fyldt med kvitteringer for aflevering....

Men man finder så ud af, at kvitteringen kun bliver sendt til én selv.

Selvmål.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

AvS skrev:Jeg vil godt brokke mig over Distortion. Helvede på jord. Luk dog lortet. Engang var det rart, men det har udviklet sig til et gigantisk monster, hovedsageligt bestående af tis, bræk, dårlig opførsel og dårlig musik med tilsvarende dårlig lyd. Fatter ikke at folk gider det.
Ja, luk lortet, jeg kører ejendoms-service på en del af de berørte ejendomme, både på Nørrerbro og Vesterbro, og kan forsikre at beboerne efterhånden er lige så trætte som mig af dette svineri hvert år, et af stederne bliver ejendommerns kælder-nedgange hvert år forskanset med
et panser af krydsfiner, bare for at holde det værste pis, bræk-klatter, og uønskede overnatninger væk, fortovene flyder hvert år med glasskår,
biler og cycler bliver hærget,... kvarterets beboere,... og os der er tilknyttet kan så rydde op after svinene, hvert år, det finder man "naturligt".

For folk der bor der, for dem der har småbørn eller bare behov for at sove og passe deres job næste dag, well, bad luck,..

Det hører ikke hjemme i det offentlige rum
/Dub

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg brokker mig over at gå i 4sound, for at købe et plugin download, for at støtte de "lokale", få at vide der kommer en mail om 2 timer, ringe 5 timer senere for at høre om der sker noget, vente til 18.30 - ringe igen, få at vide at man har ringet udenfor normal åbningstid(som er 19 om fredagen)
...så sidder man her :-(

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

lakris skrev:Jeg brokker mig over at gå i 4sound, for at købe et plugin download, for at støtte de "lokale", få at vide der kommer en mail om 2 timer, ringe 5 timer senere for at høre om der sker noget, vente til 18.30 - ringe igen, få at vide at man har ringet udenfor normal åbningstid(som er 19 om fredagen)
...så sidder man her :-(
Spader.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

lakris skrev:Jeg brokker mig over at gå i 4sound, for at købe et plugin download, for at støtte de "lokale", få at vide der kommer en mail om 2 timer, ringe 5 timer senere for at høre om der sker noget, vente til 18.30 - ringe igen, få at vide at man har ringet udenfor normal åbningstid(som er 19 om fredagen)
...så sidder man her :-(
Så lærer man det på den hårde måde, jeg bruger også hellere JRR eller Audio Deluxe :-)
/Dub

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Når det handler om SW skal man da bare købe hos kilden selv. Det kan være fint at støtte de lokale, men endnu finere at støtte pluginproducenter ved at spare dem udgiften til mellemmand.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg valgte at løbe 10 km igår... Det skulle jeg aldrig have gjort.
Er så øm jeg får svært ved at danse tækno og holde min øl i aften..

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

AvS skrev:Jeg vil godt brokke mig over Distortion. Helvede på jord. Luk dog lortet. Engang var det rart, men det har udviklet sig til et gigantisk monster, hovedsageligt bestående af tis, bræk, dårlig opførsel og dårlig musik med tilsvarende dårlig lyd. Fatter ikke at folk gider det.
Hørt. Én ting er at det sviner, men det problem er kommunen blevet overraskende gode til at håndtere, så det er faktisk ikke dét der generer mig mest ved Distortion.

De har præsteret at chikanere adskillige af de lokale caféer og spisesteder her i området med alverdens mafia-metoder. Og de spiller heller ikke specielt fed musik længere. Hele stemningen af en hyggelig gadefest er også forlængst gået tabt, for det er simpelthen for stort og for larmende nu, og formatet passer ikke ind i små trange bydele som vesterbro og nørrebro. Og netop mht. størrelsen: Hvorfor skal de have gedigen økonomisk støtte? Det går jo mere end strygende for dem.
Hald skrev:... blev konen til sidst så irriteret på naboens lyde, at hun rejste sig op i sengen og hamrede på væggen og råbte: "Så få dog den ko i mål!!" :shock:
Jeg er helt rund af grin! Jeg har iøvrigt selv haft en ufatteligt larmende overbo en gang, dog ikke pga. hvad der foregik i sengen, men mere måden han bevægede sig på. Jeg er ret sikker på han må have været en fuld dinosaurus som ikke havde nogen knæ. Det er det eneste der kan forklare hans måde at gå på.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Er distortion ikke bare roskilde festivalens camping-område, som er flyttet ind til Kbh?

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det er da vist en ganske passende beskrivelse.

Og hver gang det sker, rykker vesterbro's camping-område til roskilde, fordi folk godt vil beholde deres bil.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins


Nyt svar