Don't Even Reply

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Don't Even Reply

Indlæg af Seskho »

Jeg ved ikke om I har været inde på den her hjemmeside før, men jeg har moret mig gevaldigt flere gange over den her fyr, der svarer på folks annoncer og de mennesker der så svarer tilbage og tilsyneladende tager ham alt for alvorligt. Jeg synes nu han er intet mindre end genial :-D - det er god internethumor! :dollargrin:

http://www.dontevenreply.com

Medlemsavatar
Lorenzo
Forum Donator
Indlæg: 486

Indlæg af Lorenzo »

Hvad er der galt med folk? Fatter de ikke jokes?

Medlemsavatar
Munken
Forum Donator
Indlæg: 223
Sted: Helsinge

Indlæg af Munken »

Fedt med de skjulte våben :-D

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Indlæg af Seskho »

Munken skrev:Fedt med de skjulte våben :-D
Haha, ja den er genial. Under Top Rated sektionen er der også nogle virkelig gode :)

f.eks. "Horse Farm"

http://www.dontevenreply.com/view.php?post=53

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Næsten lige så godt som David Thorne
skriver noder

Medlemsavatar
Anonymbruger01
Medlem
Indlæg: 629

Indlæg af Anonymbruger01 »

Horse Farm er simpelthen så langt ude at det er sjovt.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Det samme kan siges om svarene på bilannoncen. "Three right turns can make a left."
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tja - sjov måske ... men det er jo stadigvæk spam. Hvis en eller anden gjorde det i salgstrådene her på sitet, ville vedkommende jo bare få et permaban ikk'?

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

SustainerPlayer skrev:Tja - sjov måske ... men det er jo stadigvæk spam.
Jeg ville nok mere kalde det en slags webbaseret telefonfis. Sjovt, omend generende for dem det går ud over.
SustainerPlayer skrev:Hvis en eller anden gjorde det i salgstrådene her på sitet, ville vedkommende jo bare få et permaban ikk'?
Hvis det blev en gentagen forseelse, så ville vedkommende nok ryge ud.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Nu har jeg læst et par stykker af dem - det er da meget sjovt, men helt ærligt syntes jeg det er ret respektløst overfor andre mennesker, og en kedelig trend med stigende tendens - but then again - jeg syntes også at telefonfis er en kende umodent.

Medlemsavatar
unklekarma
Medlem
Indlæg: 2418
Sted: København

Indlæg af unklekarma »

SustainerPlayer skrev:Tja - sjov måske ... men det er jo stadigvæk spam. Hvis en eller anden gjorde det i salgstrådene her på sitet, ville vedkommende jo bare få et permaban ikk'?
At svare på en annonce kan vist ikke opfattes som værende spam?

Edit:
Og han er jo _genial_ :lol:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

unklekarma skrev: At svare på en annonce kan vist ikke opfattes som værende spam?
Spam/trolling/chikane ... kært barn har mange navne og grænserne kan være flydende.

Personligt har jeg intet imod en frisk bemærkning eller en joke i ny og næ. Men det er jo tydeligt, at en del personer "hopper på limpinden", og så synes jeg at det går fra en joke - eller forsøg på samme - til respektløs chikane.

Og som nævnt - hvis en bruger begyndte at køre den stil i brugtsektionen her på sitet - så ville de overbærende smil ret sikkert og ganske hurtigt blive vendt til irritation hos de fleste.

Manden har da massere af humor og evnen til at vinkle sine skriverier godt. Men det ændre bare ikke på, at han er en hattemand, der kører den alt for langt ud.

Medlemsavatar
Kenneth
Medlem
Indlæg: 815
Sted: På landet :S

Indlæg af Kenneth »

Ja så hellere en god kop the og "Murder she wrote" i fjernsynet.. den slags nymoderne abekattestreger skulle da forbydes!!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kenneth skrev:Ja så hellere en god kop the og "Murder she wrote" i fjernsynet.. den slags nymoderne abekattestreger skulle da forbydes!!
Ja - hvis du tilføjer slåbrok, kameluldslippers og rigeligt med maltbolsjer - så tror jeg vi er på bølgelængde.

Nyt svar