Internet TV. Godt eller skidt?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

Internet TV. Godt eller skidt?

Indlæg af Båtbåt »

Hello people.

Jeg sidder og laver budget og synes at vi betaler alt for meget i tv (udover en urimelig licens).

Jeg har opdaget internet TV og har spottet denne http://www.satellitetvonpcreview.net/g/ ... hp?kw=FIT1

Er der nogen herinde som selv bruger internet TV og som kan anbefale det?

/BB

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg overvejede at droppe min yousee pakke totalt når AppleTV (da vi ser mest film og serier) kommer engang.. Men uden yousee TV kan jeg ikke have internet, og til prisen er der ikke bedre alternativer for mig :-(
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Lynild
Medlem
Indlæg: 1276
Sted: Århus

Indlæg af Lynild »

Båtbåt skrev:Hello people.

Jeg sidder og laver budget og synes at vi betaler alt for meget i tv (udover en urimelig licens).

Jeg har opdaget internet TV og har spottet denne http://www.satellitetvonpcreview.net/g/ ... hp?kw=FIT1

Er der nogen herinde som selv bruger internet TV og som kan anbefale det?

/BB
Jeg mener lige netop den type du har der er noget værre lort :)
Ham fra So Ein Ding checkede nogle af de sider der, og den mindede meget om den du har linket til. Og et var virkelig noget skrammel, som ikke duede til noget, og ikke holdte hvad det lovede.

Så man må nok se på, at man nok bliver nødt til at vente på Apple TV, Google TV og nogle af de lidt større. De der internetsider, hvor man aldrig har hørt om det før - jeg tror ikke det er vejen frem.

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Ellers kunne man overveje en amerikansk iTunes konto, sådan man får adgang til alle de serier og film du kan købe/leje direkte igennem iTunes Store.

Det kunne man så kombinere med en masse Podcasts og gratis udsendelser via. www.dr.dk/nu og evt. et abonnement til Sputnik (TV2) og NUTV (Kanal 4+5) alt efter hvad man lyster. :)
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Nyt svar