HVem bruger trackpad til klik

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

hvem bruger trackpad til klik

Afstemning sluttede lør 11. jun 2011 09:58

Ja, jeg bruger trackpad til klik.
20
80%
Nej, den funktion har jeg slået fra
5
20%
 
Afgivne stemmer: 25
Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

HVem bruger trackpad til klik

Indlæg af Chris Wulff »

Jeg har altid syntes at trackpad på min bærbare computer Macbook, er super ustabil som klik, man kommer alt for ofte til at klikke på noget man ikke havde tænkt sig at klikke på.
Men når jeg så ser, mine venner som jeg anser for at være superbrugere, låne min computer og sidde forgæves og hamre i i trackpaden så tænker jeg om jeg er den eneste der synes at trackpad klik er for piger, derfor denne poll.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hæhæ ... svært at holde trommerytmen til dét klik! :wink:

Men ja - jeg bruger den til klik. Så meget at jeg stort set også kun bruger magic trackpad til min iMac.

Hamre aldrig forgæves. "I wish I'd been a girlie just like my dear Papa"!

Unrelated:


Medlemsavatar
Preben Friis
Medlem
Indlæg: 3170
Sted: CPH

Indlæg af Preben Friis »

Øh.. er jeg den eneste der ikke forstår spørgsmålet? Er det i forbindelse med gamle macbooks som har to knapper forneden?

På min MacBook er der kun track-pad'en at klikke med. Hvis jeg ikke skulle bruge den, så ville jeg slet ikke kunne klikke uden at koble en ekstern mus til.

Jeg bruger "tap to click" og aldrig den hvor man trykker på pladen.
[size=85][url]http://hindenburg.com[/url][/size]

Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

Indlæg af Chris Wulff »

Ja, det havde jeg glemt, der er jo kun en trackpad på nye macbooks, men så mener jeg at man fysisk mærker klikket, og ikke tap to click

Medlemsavatar
Kasper.
Medlem
Indlæg: 1229
Sted: København

Indlæg af Kasper. »

Jeg er kun kommet galt afsted med det en gang, og det var så også en ret uheldig runde i et pokerspil, hvor jeg kom til at gå "all in" :shock:

Nu synes jeg ikke jeg har nogen problemer med det

Default avatar
abernes konge
Medlem
Indlæg: 319
Sted: København

Indlæg af abernes konge »

Jeg synes selve klikket fungerer perfekt på min MB Pro

Til gengæld er jeg fuldstændig handicappet af en trackpad-funktion som man tilsyneladende ikke kan slå fra.

Når man "trækker" i noget vha et dobbeltklik, er der en slags delay når man slipper igen. Et lille drag lock på 500 ms el lign. Jeg vænner mig aldrig nogensinde til det.

Medlemsavatar
Vagn Luv
Medlem
Indlæg: 627
Sted: Gentofte

Indlæg af Vagn Luv »

Det kunne se ud til det er dig der er pigen, Chris. :wink:
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click "I agree."

Nyt svar