Den Gyldne Mikrofon

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Den Gyldne Mikrofon

Indlæg af Runen »

Kære med-Lydmaskinister,
Vil i ikke gøre mig den kæmpe tjeneste at gå til denne side og stemme på min far (Karlo Staunskær, Danmarksmester, P4) som Danmarks bedste radiovært? Det tager kun 10 sekunder, og han fortjener dælme den Gyldne Mikrofon i år! I må også meget gerne dele dette med alle jeres venner på Facebook/Twitter (eller Google+ hvis man er sådan én)!
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/r ... 627108.ece
Takker på forhånd for støtten!

Rune

Default avatar
Simple Math
Medlem
Indlæg: 158

Indlæg af Simple Math »

Hermed gjort ;) Held og lykke til ham!

Medlemsavatar
Søren Sømand
Forum Donator
Indlæg: 882
Sted: Næstved

Indlæg af Søren Sømand »

Hermed gjort.
Cool at det er din far. Han har en dejlig rolig stemme. Bed ham indspille nogle lydbånd. ;-)

Søren SØmand

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Done

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Done :-D Held og Lykke til din far !

Default avatar
AshenMusic
Medlem
Indlæg: 606
Sted: København S

Indlæg af AshenMusic »

Digge-di-done.

Medlemsavatar
Reflexuos
Forum Donator
Indlæg: 126
Sted: 24944 Flensburg

Indlæg af Reflexuos »

Done :)
[color=#008000]Adults are just kids with money[/color]

Medlemsavatar
jacobe
Medlem
Indlæg: 260
Sted: Skåne, Sverige

Indlæg af jacobe »

Har sgu' også stemt på farmand (cool!). For nogle år tilbage kørte jeg sygetransport, og hyggede mig gevaldigt med "Danmarksmester" om formiddagen. Og når man nu alligevel ikke er nomineret selv... :wink:
Jeg ved hvad jeg taler om... jeg har selv læst det på Gearslutz!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Først var jeg lidt tilbageholden da jeg ikke hører P4, men da de sorte spejdere jo ikke længere er der, fik Danmarksmester min stemme :-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
AshenMusic
Medlem
Indlæg: 606
Sted: København S

Indlæg af AshenMusic »

Jeg må forresten ærligt indrømme, at havde Henrik Føhns været på listen - så havde han fået alle mine stemmer. :)

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Tak for hjælpen til jer der allerede har stemt. P4's segment er jo ikke nødvendigvis dem der er stærkest repræsenteret på de sociale medier og nok ikke de mest flittige netbrugere, så han kan bruge alt den hjælp han kan få. Med hans lyttertal burde det jo bare være ham der vandt per automatik :)

Medlemsavatar
Thomas P.
Medlem
Indlæg: 233
Sted: Slangerup

Indlæg af Thomas P. »

Fedt, jeg nåede det.

Held og lykke til Fatter Runen. :denmark:

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

AshenMusic skrev:Jeg må forresten ærligt indrømme, at havde Henrik Føhns været på listen - så havde han fået alle mine stemmer. :)
Føhns er håbløst utjekket - og det er ret fedt i et så nørdebegejstret program som Harddisken. Man kan af og til næsten høre medværten Anders Høeg Nissen tage sig til hovedet, når Føhns endnu en gang får rodet rundt i mikrofonerne, rodet sig ud i en sætning han slet ikke kan slippe ud af igen eller lave kludder med tungen og fremsige det reneste vrøvl. For mig personligt gibber det lidt i mig, hver gang en person starter en sætning med et umotiveret "Jamen, ... " - og det gør Henrik Føhns i alle! sine sætninger. Alt i alt er han et oprigtigt hyggeligt indslag i et program der ellers kalder på teknik, orden, smartness og effektivitet. Og så er hans faglighed jo mere end i orden, når vi begynder at snakke om indholdet af det han så får sagt, når han først har fået tændt den rigtige mikrofon, fået vendt sætningen rigtigt i hovedet og fået overstået det obligatoriske "Jamen, ... ". Jeg vil også gerne stemme på Henrik Føhns!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
xenoep
Medlem
Indlæg: 515
Sted: Aarhus

Indlæg af xenoep »

Done !! Hils ham ...gir lyd når jeg rammer det jyske ..så må vi lige se på dit kaffe svin og lytte lidt musika !
[i]I´m the thought that never crossed my mind[/i]

Nyt svar