Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af lakris »

Det er da vedtaget at folk selv kan vælge tv udbyder i boligforeninger

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er muligt. Hvis Yousee fortsætter deres dårlige arbejde bliver det med garanti relevant at kigge på andre udbydere.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

OMFG. 20 sekunders reklamer på youtube? Jeg kunne godt leve med 5 sekunder.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:OMFG. 20 sekunders reklamer på youtube? Jeg kunne godt leve med 5 sekunder.
+1

Og, på mig har det den omvendte virkning, jeg var begejstret, men vælger nu mere og mere youtube fra :|

Youtube figurere således i min underbevidsthed som noget jeg om muligt undgår, ligesom lugten af ost :roll:

Kan man på nogen måde betale for at slippe 100 pct for det gylle ?

(så ville jeg måske gøre det, selv om det er ren afpresning, men de stjæler min tid, mit liv)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vil på samme topic brokke mig over at man som betalende læser, med abonnement på aviser, f.eks. pol eller jp,.. PÅ TRODS AF man støtter avisen og smider et anseeligt beløb måned efter måned, skal have klistret sin skærm til med banner og alle former for gylle, hvilket gir tung navigering, specielt når man er på farten med bærbart udstyr og smartphone

Det er simpelthen bare ikke OK ,... og det ender med at de mister mindst EN kunde ,... nemlig undertegnede

Der er underligt at tro der ikke eksisterer nogen nedre grænse for tyndskid, eller for kundernes langmodighed

Når de så har skræmt folk væk, så komme de ikke tilbage, sagen er nemlig, det de tilbyder er ikke u-undværligt,..

Det der med at save grenen over man sidder på, eller noget,..

Så kan vi lægge de elektroniske medier i graven, sammen med papirudgaven,..

Ikke smart, heller ikke for den alm oplysning, og journalistik,... generelt

:evil:
/Dub

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Søvnløshed to dage i træk, og så 8 timers live lyd job her bagefter. Jeg ser dobbelt nu!
Men i det mindste sagde folk der var god lyd, så helt fra snøvsen har jeg åbenbart ikke været.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Fordi vi (Primal Audio) har lavet en emulering af et moog ladder filter, får vi nu spam fra virsomheder som vil sælge os....stiger. :roll:
Det er også lidt sjovt.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL :-D

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Stranger Things 2 syvende afsnit......L.O.R.T.E.A.F.S.N.I.T.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

AvS skrev:Stranger Things 2 syvende afsnit......L.O.R.T.E.A.F.S.N.I.T.
Tror jeg stod af efter 3. eller 4. afsnit i 2. sæson. For meget af det samme ... :-D

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan jeg godt forstå. 2 sæson har generelt været ret kedelig imo. Synes de første 4-5 afsnit af første sæson var fede, men når al mystikken er væk, så er det ikke så meget interessant tilbage.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Et fedt band, men jeg vil sgu godt brokke mig over den her mastering. Flad som en pandekage. Det stikker helt af henne omkring det stille stykke.

Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Jeg bliver ved med ikke at kunne fatte at dette lyd svineri stadigt væk forgår! DET ER JO DYBT ÅNDSVAGT.
Der er jo noget der er gået helt galt i opdragelsen.

Her rens fluks ørene.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Vores drukkultur her i landet. Fint at man er stangstiv derhjemme, til privatfester eller whatever, men der findes ikke noget så ucharmerende, og klamt som folk der vælter rundt i offentligheden, så stive at de ikke kan gå. Synes det er ufatteligt at det er helt og aldeles acceptabelt her i landet med den slags. Mange finder det direkte morsom at se mennesker vælte rundt i fuldskab. Særligt i disse decemberdage er det slemt, med bræk, øl og mad overalt. Forleden nat i metroen - en klart beruset yngre kvinde taber sin uåbnede dåseøl i metroen, og åndsfraværende åbner den lige efter. En fontæne af øl fyrer ud over gulvet i metrotoget, til stor fornøjelse for hende og hele hendes slæng, som ellers ser nogenlunde civiliserede ud. Jeg fatter det simpelthen ikke! Gør man den slags derhjemme? Hvordan er det sket, at et ellers så civiliseret land som Danmark, hver weekend forvandles til et helvede af øl, pis og bræk i gaderne?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

AvS skrev:Synes det er ufatteligt at det er helt og aldeles acceptabelt her i landet med den slags. Mange finder det direkte morsom at se mennesker vælte rundt i fuldskab. Særligt i disse decemberdage er det slemt, med bræk, øl og mad overalt.
Det er du da bestemt ikke ene om, skammer mig over mit land i den situation, især når måbende turister overværer den slags,...

Arbejder selv på nogle af de ejendomme der er ramt af Distortion-svineriet, det er forfærdeligt, men især for dem der bor der, gidsler i eget hjem

Druk var dog en smule værre i 70'erne, 80'erne og 90'erne, hvor det jo i brede kredse også var cool at stå og hænge med en smøg i flaben overalt

I dag signalerer den slags nærmere at man befinder sig i det nedre segment, dum, på samme måde som folk der deltager i klamme reality shows

Summa sumarum, det er trist, men det er trods alt blevet en smule bedre på nogen punkter, vi er dog langt fra i mål, ja, egoismen råder,...

Sorry for at være en smule posetiv i brokke-tråden :)
Senest rettet af DUBTEMPLE lør 9. dec 2017 23:21, rettet i alt 5 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

AvS> Jeg tror der er en tendens til nu til dags, at mennesker betragter sig selv som det vigtigste og manden/kvinden ved siden af som ret ligegyldig. Nu har jeg selv endnu ikke rundet de 40, men dem der har lidt flere år på bagen, og som dermed kan se tingene i et større tidsperspektiv, plejer gerne at sige, at unge mennesker i dag er ret egoistisk orienteret. Jeg tror det er i det lys at episoder, som det du beskriver på toget, skal ses. For nogle mennesker er det således komplet ligegyldigt, om togets sæde og Fru Jensens tøj skal rengøres for øl - bare vedkommende selv har haft det sjovt ved griseriet.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

First wold problem ahead:

Rejsekortet og DSB. Jeg hader det lort. Mit visakort blev spærret for et par uger siden, fordi mine kortoplysninger kunne have været lækket. Fint nok - det lidt irriterende da man skal opdatere kortoplysninger, alle steder hvor man har abonnementer, men fedt nok at de er hurtige og bare spærrer det og bestiller et nyt.
Jeg fik så opdateret oplysningerne til mit rejsekort lidt sent, vel 3-4 dage siden, og nu får jeg så en rykker i et fysisk brev fra DSB. Det er så ultimativt kikset og en meget uvenlig måde at håndtere det på! Samt at jeg skal bruge tid på at betale regningen (logge ind med skod-nem-id taste regningens nummer osv.) selvom de har mine nye kortoplysninger. Til sammenligning har jeg, også idag, fået en venlig email fra Spotify om at de ikke har kunne hæve pengene. Den lyder: "Åh nej, din betaling mislykkedes. Bare rolig. Vi forsøger din betaling igen i løbet af de næste par dage. Hvis du vil beholde Spotify Unlimited, skal du måske opdatere dine betalingsoplysninger." Det er sådan det skal gøres. Alt ved rejsekortet og DSB er så skide kikset og uprofessionelt.

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Diesel os..FØJ!
Diesel stank...FØJ! for helved må det snart være et overstået kapitel at mennesker er tvunget til at lugte til den grimme lugt.
Det er dog en af de mest vamle lugte der findes.

UD af byen med den grimt lugtende østblok teknologi.

Og mens vi er i gang 2 takts knallerter ligeså...i en fart nu...nu...nu.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

JA TAK

Øv for satan, når man kommer til at køre bag ved sådan en dieselsviner.

Og de der knallerter - Da jeg boede i lejlighed inde i københavn var det lige mellem en busholdeplads og en S-togslinie. Ingen af disse larmede tilnærmelsesvist lige så meget eller lige så generende som knallerterne mellem husene.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Afgift på EL-biler... føj!
Jeg lever nu med Diesel lugten, så længe jeg ikke skal bo klods op og ned af andre mennesker i en storby, vi har stadig lastbiler og traktorer som oser noget voldsommere end personbilerne, men vi er trods alt glade for det de laver, og så er det nemmere at leve med end en masse man ikke kenders svineri i biler der stopper en umulig trafik. Kunne aldrig tænke mig at bo i en storby.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

ZoSo skrev:Diesel os..FØJ!
Diesel stank...FØJ! for helved må det snart være et overstået kapitel at mennesker er tvunget til at lugte til den grimme lugt.
Det er dog en af de mest vamle lugte der findes.

UD af byen med den grimt lugtende østblok teknologi.
Sorry :oops: Jeg undskylder mig med, at som pendler med et arbejde der ligger godt og vel udenfor offentlig transports rækkevidde, og 85 km hjemmefra, og ikke ligefrem bonner ud i den højeste lønramme, der er en brændstoføkonomisk dieselbil en økonomisk nødvendighed. Men jeg ville søreme godtnok hellere have en elbil ... er helt enig i at det er noget forbasket ildelugtende svineri.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Alt ved rejsekortet og DSB er så skide kikset og uprofessionelt.
Elsker, at jeg ikke er den eneste, der ser DSB klart, som den/de/det er. Undgår det som cigaretrøg: i det omfang det overhovedet er muligt.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Så er det min tur til at brokke mig igen...
Modtog en e-mail igår:
Capture1.JPG
Capture1.JPG (30.89 KiB) Vist 608 gange
...
Capture2.JPG
Capture2.JPG (25.73 KiB) Vist 608 gange
...
Capture3.JPG
Capture3.JPG (62.5 KiB) Vist 608 gange
...

Hvornår bliver verden dog fri for sådanne abekatter!? :evil:

Nå men nu er password i hvert fald ændret.

Jeg ved ikke, hvad der er blevet sendt fra min mail-box - der var intet usædvanligt at se i udbakken. Til gengæld var der i indbakken næsten 700 mails med beskeder om "mail delivery failed..." bla bla.

Idioter punktum slut

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Nu vil jeg så lige øffe lidt igen...

Det er fint, at vi har en dag på året - (eller rettere sagt nat) - hvor man kan lade den indre drengerøv / testosteronet få lidt afløb med noget krudt, ild og brag - helt i orden.

MEN der er altså nogle mennesker i vores samfund der er på arbejde på dette tidspunkt udelukkende for at komme os andre til hjælp, hvis lejen af en eller anden årsag skulle gå galt for os. Og så behøver man altså ikke med vilje at rette sit nytårs-skyts direkte imod dem, når de kommer.

Det er så bare min lille stille ydmyge mening.

Jfr.:
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-12-31- ... lere-gange

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

... og til dem der mener, det er synd for dem, fordi de har siddet forkert på potten, det er samfundets skyld, osv.... :
Hør nu her... Hvis de havde en klump vrede, de lige skulle af med, så kunne de bare have smidt et kanonslag i en affaldscontainer - sådan klarer mange andre det, og ingen havde sagt noget til det - skraldet skal alligevel smides væk. MEN man behøver ikke at sende luftbårne sprængstoffer imod medmennesker, der kun er kommet for at hjælpe én.

Rigtig dårlig stil - punktum slut.

Nyt svar