Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Mr. Soundman »

Nu har jeg nok brokket mig et par gange før over lignende... Men jeg bliver så gal hver gang, så nu vil jeg øffe lidt igen.

Noget af det første jeg tilfældigt stødte på, efter at være stået op i dag, var en autentisk beretning på internettet om en indbrudstyv, der med jernkølle gennemtæver en ældre invalidepensionist der har delvise lammelser samt talebesvær i forvejen, indtil vedkommende ligger fuldstændig hjælpeløs i et blodbad på gulvet med kraniebrud og flere brækkede riben mm. i sin lejlighed ude af stand til at foretage sig noget som helst... bliver tilfældigt fundet af nogen efter ca. et halvt døgns tid... dør senere på hospitalet af sine kvæstelser.

Hvad var meningen med dette indbrud??? Jo, indbrudstyven/morderen havde efter en druktur sat sig på et tog uden billet og var endt i en anden by. For at komme hjem igen syntes han, han måtte forsøge at stjæle en bil... og så blev staklen såååå bange, da der pludselig stod en mand foran ham... :doh:

Hvad får morderen af straf, som vel at mærke er en gengangskriminel? Sølle 8 års fængsel!! :doh:

Jeg vil endnu engang sætte et stort spørgsmålstegn ved den såkaldte "humanisme" og de såkaldte "menneskerettigheder", som vi plejer at bryste os af her i Danmark. :roll:

En dom på kun 8 år for den slags er helt ude af proportioner - det er latterligt og et hån imod den dræbte og de efterladte. I min verden ville jeg kalde retssystemet inhumant, da det i mine øjne holder hånden over personer der ødelægger for andre mennesker i stedet for at beskytte uskyldige og hjælpeløse og svage mennesker/ofre... og mht. de såkaldte "menneskerettigheder" må man spørge sig, om det skal forstås som menneskers ret til at dræbe andre snarere end menneskers ret til at leve trygt i fred og harmoni. Hvis man påberåber sig "menneskerettigheder" så burde man da have et system der beskytter menneskers liv og ikke omvendt.

:evil:

Nå - jeg ved jeg har øffet over den slags før, men det her er jo en brokketråd, såååå... :wink:

Det er for øvrigt en næsten 30 år gammel sag, men derfor kan man jo godt blive oprørt, når man læser om den.

Her er linket til historien:
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-02-01- ... mand-ihjel

Nu vil jeg tage en dyb indånding og prøve at hidse mig lidt ned igen... :wink:

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Har mistet min værdighed, min cykel og min iPad her til morgen. Mens jeg står og kysser en sød pige som den daddy jeg nu engang er, så er der nogen der snupper mine ting og cykel. Jeg lokaliserer en fyr i kørestol og det vælter ud med folk fra en restaurant, blandt andet en transvestit der allerede mener jeg har slået ud efter ham/hende. Den søde pige er nok lidt skræmt af situationen, så hun er også gået. Efter lidt research kan jeg konstatere, at det hele er orkestreret af ham i kørestolen og dem i restauranten og at jeg nok ikke ser mit køretøj og mit SoMe-redskab igen. Hvis I ser mig, så er det på gåben og offline mens jeg leder efter min cykel og min værdighed.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Frygtelige sager.
Det som har berørt mig mest er mordet på den gravide Louise . Det skærer mig ind i hjertet. Fatter ikke noget menneske kan gøre sådan noget.
Men det jeg vil brokke mig over er, at jeg ikke forstår at presse og medier ikke værdiger denne sag samme medie dækning som f.eks. mordet Emilie Meng og Kim Wall. Ikke at mordene på dem, ikke også, er hjerteskærende. Men jeg ville ønske at nogen ville afkræve presse og medier en forklaring på dette paradoks.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Graceville skrev:Har mistet min værdighed, min cykel og min iPad her til morgen. Mens jeg står og kysser en sød pige som den daddy jeg nu engang er, så er der nogen der snupper mine ting og cykel. Jeg lokaliserer en fyr i kørestol og det vælter ud med folk fra en restaurant, blandt andet en transvestit der allerede mener jeg har slået ud efter ham/hende. Den søde pige er nok lidt skræmt af situationen, så hun er også gået. Efter lidt research kan jeg konstatere, at det hele er orkestreret af ham i kørestolen og dem i restauranten og at jeg nok ikke ser mit køretøj og mit SoMe-redskab igen. Hvis I ser mig, så er det på gåben og offline mens jeg leder efter min cykel og min værdighed.
Det er sgu´ øv.
Du tror ikke at pigen du kyssede også er involveret i komplottet ?

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Nej, det tror jeg ikke, mødte hende på et værtshus og det virker usandsynligt at hun samarbejder med 8 rumænere. Jeg kom desværre til at svare på spørgsmålet om, hvor gammel jeg er, men spekulerer ikke så meget på det. Men fedt at konstatere at de 22årige stadig går efter mig, ihvertfald under indflydelse af alkohol. Tror godt man kan få lidt noya og bakke ud af en situation hvor den man lige har kysset på og ikke kender så godt, står omringet af 5-7 aggressive personer. Der tror jeg selv den med det mest moralske og etiske kompas bakker ud, selv om jeg i situationen har det mentale overskud og de virker lidt usikre på, om jeg nu er sådan en sort bælte grand master.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

For lige at lede tankerne væk fra skrækkelige mord og 22 årige piger som kysser med ældre mænd.
Så vil jeg godt brokke mig over : Hvorfor er der nogen som tror, at de gamle ægyptere byggede pyramiderne ved at slæbe sten op af lange ramper. Pyramiderne er da fyldt op med småsten og ral. Og så har de lagt stenene på skalmuren op fra indersiden.
Ellers var de gamle egyptere ,da, ret dumme.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »



Man skulle vel tro, at når de første... Lad os bare sige 5 succesfulde atom explosioner havde været successfulde, at man så ikke behøvede at lave flere.

Jeg fangede mig selv i at sidde og tænkte "JA OK, så stopper vi! Nu er de gennemtestet!" men nej.. Der skulle 1054 amerikanske prøvesprængninger til, før de stoppede. Og 715 Sovjetiske.

My god, jeg har svært ved at forstå at man brugte SÅ MANGE RESSOURCER på noget så destruktivt.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Og noget siger mig at mine egne børn.... eller deres børn... Kommer til at sige noegt af det samme omkring vores forurening idag.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Mike-air skrev:

Man skulle vel tro, at når de første... Lad os bare sige 5 succesfulde atom explosioner havde været successfulde, at man så ikke behøvede at lave flere.

Jeg fangede mig selv i at sidde og tænkte "JA OK, så stopper vi! Nu er de gennemtestet!" men nej.. Der skulle 1054 amerikanske prøvesprængninger til, før de stoppede. Og 715 Sovjetiske.

My god, jeg har svært ved at forstå at man brugte SÅ MANGE RESSOURCER på noget så destruktivt.
Hvorvidt det er let eller svært at forstå, synes jeg kommer an på hvilket perspektiv, man ser det fra.

Hvis man kigger på Stalin, aben i Nordkorea og lign., så forstår jeg det ikke. I min verden har de været drevet af magtbegær og et stærkt behov for at dominere og undertrykke en masse andre mennesker, og den inderste natur af den slags vil jeg aldrig rigtigt kunne forstå, da jeg ikke selv har den slags tendenser i mig. For mig vil den slags altid forblive noget teoretisk, hvor jeg bare må konstatere, at nogle menneskers hoveder er skruet anderledes sammen end mit eget, og at folk med den slags hoved efter min mening har en uhensigtsmæssig og irriterende adfærd. Og derfor kommer deres mange atomprøvesprængninger også til at fremstå vanvittige i mine øjne.

Ser man det fra vestlige demokratiske landes synspunkt, så kan jeg helt afgjort forstå, at de har brugt så mange ressourcer på udvikling af kernevåben. Jeg tror de har gjort det for at kunne holde de ovennævnte idioter i skak - for at kunne holde ulven væk fra eget hus. Dette har jeg ikke svært ved at forstå overhovedet. Hvis det var mig, der havde siddet der dengang og skulle træffe disse beslutninger, så ville det ligne mig og min inderste natur at træffe de samme valg. (Jeg synes dog det var dårlig stil, ikke at informere oprydningsarbejderne om, hvad det var de blev sat til at rydde op efter, og det var også meget dårlig stil ikke at give dem kompensation for de helbredsproblemer de pådrog sig - jfr. den nævnte Youtube-vide...).

For at få et historisk perspektiv på sagen, så kan man f.eks. kigge på de polske oprørere, som kæmpede hårdt og heltemodigt imod nazismen i - jeg tror det var - Warszawa. Ingen hjælp fra russerne før alle de polske modstandere var nedkæmpet af nazisterne. Først efter at al polsk modstand var nedkæmpet, så kom russerne efter nazisterne... Her skal man stoppe op og spørge sig hvorfor denne timing fra russernes side? Og det har amerikanerne bestemt også gjort. De typer, der yder hård modstand imod nazistisk undertrykkelse er nemlig typer, som generelt ikke finder sig i undertrykkelse. Derfor har det passet Stalin udmærket, at vente med at rykke ind, indtil lige netop denne lille hårde kerne var udryddet. Det var således et træk, der var med til at afsløre noget om, hvilket stof han var lavet af, og hvilken slags verdensorden man måtte formode, at han drømte om. Den slags blev altså noteret i vesten den gang og med god grund. Historien har da også kun bekræftet amerikanernes frygt, om Stalins trussel imod den frie verden:
"Stalin fortsatte den brutale udrensning af sine politiske modstandere som Lenin havde påbegyndt efter revolutionen i 1917. Det skete ved at de blev skudt, og den 28. december 1934 fortsatte Stalin for alvor denne politik og han sendte i årene, der fulgte, millioner af mennesker i Gulag-koncentrationslejre. Det er usikkert, hvor mange sovjetiske borgere, der egentlig døde som et direkte eller indirekte resultat af Lenins og Stalins handlinger, men f.eks. professor Rummel anslår et tal på omkring 55 millioner."
[Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Josef_Stalin] (Mine fremhævninger)

Så naturligvis kunne man ikke risikere, at russerne fik mere effektive våben end vesten. Det har simpelthen været et spørgsmål om at kunne få sin nattesøvn.

Personligt er jeg godt tilfreds med, at dem, som jeg betragter som "ledere af den frie verden" - (i hvert fald indtil for halvandet år siden :wink: ) - har fuldstændig styr på, hvorledes man destruerer fjender af det som jeg står for... Jeg ville sove meget mindre godt om natten, hvis ikke de havde fuldstændig styr på det der. Man kan så snakke om, at det har haft en pris... jo, men her skal man så også huske på, at vi ikke snakker om et nødvendigt gode her men et nødvendigt onde - lidt ligesom kemoterapi. Naturligvis ville det være rart at leve i en verden, hvor atomprøvesprængninger og kemoterapi ikke var nødvendigt, men det er desværre bare ikke den verden jeg er blevet født ind i.

Så Mike-air, jeg vil give dig ret i dit brok i den forstand, at det er træls, at vores verden er skruet sådan sammen, at det har været nødvendigt for vesten at foretage over 1.000 atomprøvesprængninger :) Lad os håbe, det ikke bliver nødvendigt med flere... :wink:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev:
Mike-air skrev:

Man skulle vel tro, at når de første... Lad os bare sige 5 succesfulde atom explosioner havde været successfulde, at man så ikke behøvede at lave flere.

Jeg fangede mig selv i at sidde og tænkte "JA OK, så stopper vi! Nu er de gennemtestet!" men nej.. Der skulle 1054 amerikanske prøvesprængninger til, før de stoppede. Og 715 Sovjetiske.

My god, jeg har svært ved at forstå at man brugte SÅ MANGE RESSOURCER på noget så destruktivt.
Hvorvidt det er let eller svært at forstå, synes jeg kommer an på hvilket perspektiv, man ser det fra.

Hvis man kigger på Stalin, aben i Nordkorea og lign., så forstår jeg det ikke. I min verden har de været drevet af magtbegær og et stærkt behov for at dominere og undertrykke en masse andre mennesker, og den inderste natur af den slags vil jeg aldrig rigtigt kunne forstå, da jeg ikke selv har den slags tendenser i mig. For mig vil den slags altid forblive noget teoretisk, hvor jeg bare må konstatere, at nogle menneskers hoveder er skruet anderledes sammen end mit eget, og at folk med den slags hoved efter min mening har en uhensigtsmæssig og irriterende adfærd. Og derfor kommer deres mange atomprøvesprængninger også til at fremstå vanvittige i mine øjne.

Ser man det fra vestlige demokratiske landes synspunkt, så kan jeg helt afgjort forstå, at de har brugt så mange ressourcer på udvikling af kernevåben. Jeg tror de har gjort det for at kunne holde de ovennævnte idioter i skak - for at kunne holde ulven væk fra eget hus. Dette har jeg ikke svært ved at forstå overhovedet. Hvis det var mig, der havde siddet der dengang og skulle træffe disse beslutninger, så ville det ligne mig og min inderste natur at træffe de samme valg. (Jeg synes dog det var dårlig stil, ikke at informere oprydningsarbejderne om, hvad det var de blev sat til at rydde op efter, og det var også meget dårlig stil ikke at give dem kompensation for de helbredsproblemer de pådrog sig - jfr. den nævnte Youtube-vide...).

For at få et historisk perspektiv på sagen, så kan man f.eks. kigge på de polske oprørere, som kæmpede hårdt og heltemodigt imod nazismen i - jeg tror det var - Warszawa. Ingen hjælp fra russerne før alle de polske modstandere var nedkæmpet af nazisterne. Først efter at al polsk modstand var nedkæmpet, så kom russerne efter nazisterne... Her skal man stoppe op og spørge sig hvorfor denne timing fra russernes side? Og det har amerikanerne bestemt også gjort. De typer, der yder hård modstand imod nazistisk undertrykkelse er nemlig typer, som generelt ikke finder sig i undertrykkelse. Derfor har det passet Stalin udmærket, at vente med at rykke ind, indtil lige netop denne lille hårde kerne var udryddet. Det var således et træk, der var med til at afsløre noget om, hvilket stof han var lavet af, og hvilken slags verdensorden man måtte formode, at han drømte om. Den slags blev altså noteret i vesten den gang og med god grund. Historien har da også kun bekræftet amerikanernes frygt, om Stalins trussel imod den frie verden:
"Stalin fortsatte den brutale udrensning af sine politiske modstandere som Lenin havde påbegyndt efter revolutionen i 1917. Det skete ved at de blev skudt, og den 28. december 1934 fortsatte Stalin for alvor denne politik og han sendte i årene, der fulgte, millioner af mennesker i Gulag-koncentrationslejre. Det er usikkert, hvor mange sovjetiske borgere, der egentlig døde som et direkte eller indirekte resultat af Lenins og Stalins handlinger, men f.eks. professor Rummel anslår et tal på omkring 55 millioner."
[Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Josef_Stalin] (Mine fremhævninger)

Så naturligvis kunne man ikke risikere, at russerne fik mere effektive våben end vesten. Det har simpelthen været et spørgsmål om at kunne få sin nattesøvn.

Personligt er jeg godt tilfreds med, at dem, som jeg betragter som "ledere af den frie verden" - (i hvert fald indtil for halvandet år siden :wink: ) - har fuldstændig styr på, hvorledes man destruerer fjender af det som jeg står for... Jeg ville sove meget mindre godt om natten, hvis ikke de havde fuldstændig styr på det der. Man kan så snakke om, at det har haft en pris... jo, men her skal man så også huske på, at vi ikke snakker om et nødvendigt gode her men et nødvendigt onde - lidt ligesom kemoterapi. Naturligvis ville det være rart at leve i en verden, hvor atomprøvesprængninger og kemoterapi ikke var nødvendigt, men det er desværre bare ikke den verden jeg er blevet født ind i.

Så Mike-air, jeg vil give dig ret i dit brok i den forstand, at det er træls, at vores verden er skruet sådan sammen, at det har været nødvendigt for vesten at foretage over 1.000 atomprøvesprængninger :) Lad os håbe, det ikke bliver nødvendigt med flere... :wink:
Rigtig gode pointer. Jeg forstår det skam godt. Det er bare fandens til ærgerligt at vi har været nødt til det.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Følelsen når din kollega skriver:
Der er et script i vores pipeline som jeg ikke forstår hvad gør, så jeg er virkeligt bare i humør til at fjerne det!

Der blev jeg sku nervøs :-D

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Mike-air skrev: Rigtig gode pointer. Jeg forstår det skam godt. Det er bare fandens til ærgerligt at vi har været nødt til det.
Enig, NATO er desværre nødt til at have atomvåben. Det er trist, men nødvendigt.

Jeg ville også ønske mig flere midler til f.eks. det andre områder i samfundet end på forsvar, men jeg vil ikke undvære vores "forsikringsordning" (medlemsskab af NATO, accept af atomvåben osv.).

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Når nu man vælger at lave sådan en funktion, så man kan sætte en mikrofon direkte i en PA højttaler, så skal man fandeme tænke over, hvordan man laver det.

På vores anlæg er det lavet med sådan en lille push-push knap, men man har valgt at yderstillingen er mikrofon, så i går midt i anden sæt, da kontakten døde, hoppede den ud til mikrofon indstillingen. +40 dB på den ene højttaler og feedback ud over det hele. Vi var nødt til at spille koncerten færdig med én højttaler.

Sådan en funktion skal bare sidde på en vippe/skyde/dreje kontakt, det andet er vanvid.

Vi har egentlig været glade for vores HK anlæg, men vi har godt nok skiftet mange af knapperne efterhånden.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Smittefar skrev:Når nu man vælger at lave sådan en funktion, så man kan sætte en mikrofon direkte i en PA højttaler, så skal man fandeme tænke over, hvordan man laver det.

På vores anlæg er det lavet med sådan en lille push-push knap, men man har valgt at yderstillingen er mikrofon, så i går midt i anden sæt, da kontakten døde, hoppede den ud til mikrofon indstillingen. +40 dB på den ene højttaler og feedback ud over det hele. Vi var nødt til at spille koncerten færdig med én højttaler.

Sådan en funktion skal bare sidde på en vippe/skyde/dreje kontakt, det andet er vanvid.

Vi har egentlig været glade for vores HK anlæg, men vi har godt nok skiftet mange af knapperne efterhånden.
Nitte! Nogle laver så gain går fra Line signal til mic signal, og hvis folk der bruger det ikke ved noget om det, kan det også blive lige spændende nok nogle gange.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vil godt brokke mig over Kvickly på Nr bro runddel, de solgte mig igår en Othellokage uden skyggen af marcipan, hverken på top, eller i kant,... en uhørt og ubeskrivelig skuffelse, jeg havde ellers glædet mig i flere dage :twisted: :twisted:

Og det skulle ellers have været en festlig bryllupsdag :-(

Siden der sikkert ikke er så meget medlidenhed, (ud over selv-medlidenhed), så er planen nu at jeg prøver at komme videre med mit liv, trods alt,...

Fųck Kvickly
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Gå efter en kartoffelkage næste gang, det burde være til at se om de har brugt marcipan der... :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jo jo, men prøv at finde kartoflerne!!!!!

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dér ville jeg blive skuffet..

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Christoffer I. N. skrev:Dér ville jeg blive skuffet..
Faktisk uanset resultatet :dollargrin:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Alonso. f*cking Alonso. Så lad da vær' med at sætte dig i bilen og nyd din pension.

Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Indlæg af amolin »

SustainerPlayer skrev:Alonso. f*cking Alonso. Så lad da vær' med at sætte dig i bilen og nyd din pension.
Det er vist desværre Kevin der er forkert på den der...
Kiesa sagde at hvis Kevin overhalede Alonso senere end ved 300 meter mærket, på vej ind i Parabolica, så ville han mene det var Kevin der lavede fejl.

Jeg har lige set en video hvor Kevin overhalede ved 200 meter mærket, og dermed ødelagde hele svinget for Alonso.
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

amolin skrev:
Det er vist desværre Kevin der er forkert på den der...
Kiesa sagde at hvis Kevin overhalede Alonso senere end ved 300 meter mærket, på vej ind i Parabolica, så ville han mene det var Kevin der lavede fejl.

Jeg har lige set en video hvor Kevin overhalede ved 200 meter mærket, og dermed ødelagde hele svinget for Alonso.
Stewards dømte intet i episoden.

https://www.formula1.com/en/latest/head ... etire.html

Alonso er generelt en røvsej kører. Men han er sur og bitter over sidde i en møgbil. Det kan jeg såvidt godt forstå. Men jeg har nu set episoden flere gange og kan på ingen måde give hverken Kiesa eller stewards ret.

Jeg er muligvis en anelse biased. :wink:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Burde skamme mig over at finde det her morsomt
37F0FFA1-2602-4AFD-BBE3-46FE59BB6B44.jpeg

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg finder det helt ustyrligt morsomt, og jeg skammer mig ikke.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar