Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Christoffer I. N. »

AvS skrev:
Christoffer I. N. skrev:jeg vil gerne brokke mig over at andre brugere her på siden ikke kan li' pinjekerner.
Hvem er det som ikke kan lide pinjekerner??? Det er bare ikke i orden!

Jeg vil godt brokke mig over at det er møg svært at at sælge grej for tiden! Tag jer sammen.
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=17&t=55483

Jeg vil også gerne brokke mig over at jeg ikke har behov for dine 2 convertere Andreas! :-D Hvis jeg havde så købte jeg dem med det samme!

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

j79 skrev:Sand historie jeg gerne vil brokke mig over: jeg talte med en fyr forleden som ikke kunne lide bacon. Altså som i at han ikke synes at det smager godt. Bacon. Jeg er normalt en fredelig fyr, men der var jeg lige ved at ty til vold. En ting er at man vælger ikke at spise det af religiøse eller sundhedsmæssige grunde. Men ikke at kunne lide bacon må være en sygdom. Jeg ved ikke om det smitter, men jeg skyndte mig væk...jeg turde ikke tage chancen.
Det lyder unægtelig højst mærkværdigt, men altså vold mod folk der åbenlyst som du selv påpejer lider af en sygdom. Er det ik lige i overkanten.

Medlemsavatar
j79
Medlem
Indlæg: 781
Sted: Göteborg

Indlæg af j79 »

KlausH skrev:Det lyder unægtelig højst mærkværdigt, men altså vold mod folk der åbenlyst som du selv påpejer lider af en sygdom. Er det ik lige i overkanten.
Altså normalt ville jeg jo give dig ret...men det var jo en helt ekstraordinær situation jeg slet ikke var forberedt på. Det er bacon vi taler om!

Det er som sagt ok at tage et bevidst valg og vælge bacon fra, men jeg tænker lidt at hvis man ikke kan lide bacon, så er man jo åbenlyst defekt. Man ved aldrig hvad den slags mennesker kan finde på. ;)

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Skraemmende :shock:


(I er sgu for sjove :D)

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

Hvorfor sidder min støvsuger altid fast i al ting???
Jeg tager det personligt og har advaret den: DU GÅR I STYKKER EN DAG!!
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Husk og få penis ud af røret før du smadre støvsugeren :)

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

Ikke SÅ personligt:)
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

ud af røret
Har vi monstro fundet bro til en linguistisk oprindelse her ?

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

jeg har engang hørt -- eller måske endda set, kan ikke huske om der var video til audio'en -- Hans Kgl. Højhed Prins Henrik sige ved en rævejagt, at en af hans jægerkolleger hanvde "skudt en røv". Det var hylemorsomt.
Det er altså bare ikke godt nok, at en simpel googlesøgning ikke straks kan finde det klip. Når jeg nu lige har lyst til at høre det og grine. :evil:
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Preben Friis
Medlem
Indlæg: 3170
Sted: CPH

Indlæg af Preben Friis »

pedemeyer skrev:Hvorfor sidder min støvsuger altid fast i al ting???
Because it sucks.... :)
[size=85][url]http://hindenburg.com[/url][/size]

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

FNIS! :D

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

:dollargrin:
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg vil gerne brokke mig over at folk er stoppet med at brokke sig!


Og så, på den mere seriøse front, vil jeg gerne brokke mig over at jeg er for langsom til at gøre mine numre færdige. Jeg når jo at få 100 nye idéer inden jeg er færdig.

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

jeg vil også brokke mig over at jeg fylder fyrre til næste år. det er altså bare ikke iorden på nogen måder overhovedet.:(
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Cmay skrev:jeg vil også brokke mig over at jeg fylder fyrre til næste år. det er altså bare ikke iorden på nogen måder overhovedet.:(
Alder er en fremragende ting. Jeg fylder selv 42 i år, og glæder mig - også til at blive 50. Der er jo ingen der siger at man, bare fordi man bliver ældre, behøver at blive konservativ og forstokket, og ude af stand til at omstille sig og ændre sine vaner omkring (tænkt eksempel) f.eks. at ryge eller gå med kniv.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

(Og til alle andre: undskyld at jeg kom til at tænde for Carsten igen. Det skete bare ... )
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg vil så til gengæld gerne brokke mig over, at Facebook bruger Microsoft Bing til automatisk oversættelse. Den er usandsynligt meget ringere end f.eks. Google Translate, og når jeg klikker oversæt under en tyrkisk tekst - hvilket jeg gør en del i disse dage - ender jeg oftest op med en samling af danske og tyrkiske ord der er meget tæt på at være lige så uforståelig som den oprindelige tyrkiske tekst.
Skærmbillede 2013-06-09 kl. 22.10.49.png
Skærmbillede 2013-06-09 kl. 22.10.49.png (22.89 KiB) Vist 1744 gange
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)


Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

To ting -

At man ikke kan undgå tråde, man ikke gider høre om mere......

At mange ikke kan stave til "vænne sig til", men skriver "vender sig til".

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

david mondrup skrev:
Cmay skrev:jeg vil også brokke mig over at jeg fylder fyrre til næste år. det er altså bare ikke iorden på nogen måder overhovedet.:(
Alder er en fremragende ting. Jeg fylder selv 42 i år, og glæder mig - også til at blive 50. Der er jo ingen der siger at man, bare fordi man bliver ældre, behøver at blive konservativ og forstokket, og ude af stand til at omstille sig og ændre sine vaner omkring (tænkt eksempel) f.eks. at ryge eller gå med kniv.
også en meget naturlig holding at indtage hvis man ellers ikke ligesom mig har en forventet levealder på max 43 pga sygdom.

faktisk bør man egentligt først anses som voksen når man fylder halvtreds. det er der man er tilpas moden og helstøbt og man har livserfaring med sig dog stadig frisk nok til at man også kan udrette lidt her og der. skulle man helst være ihvertfald.

man er reelt set først gammel når man bliver over treds. det er der stok briller og cardigan ser naturligt ud. spille skak i byparken skak og fodre ænder og den slags ting. eller fiskeri iført en tweed jakke hvis man stadig er fysisk aktiv i den alder.


jeg synes dog ikke det er sjovt at blive fyrre må jeg nok indrømme. det er ligesom et magisk tal der signalere at det for alvor begynder at lakke mod enden. det er ihvertfald ved den alder man skal tage sig sammen og gøre alt det man drømte om at udrette her i livet hvis man vil gøre sig forhåbninger om at nå det.

alderdom kan være din værste fjende men også din bedste ven. kommer an på det liv man har haft eller ikke har haft.

det er vel lidt ligesom vin. i nogen tilfælde bliver det bedre med tiden mens i andre tilfælde bliver det bare mere surt og bitter jo ældre det bliver.
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

C-may: Du må virkelig få styr på dine frygt for at blive ældre!

Du har nogle meget fastlåste opfattelser af hvad de enkelte perioder i et liv skal indeholde, men de holder heldigvis ikke en meter:)
Jeg har masser af venner over 60, som ville dø af grin, hvis de læste dine forforståelser.
Selvfølgelig kommer der nye udfordringer med tiden, men det har der jo altid gjort, lige siden du blev født!
Det er ligesom en del af "pakken".
Så gå glad fremad mod enden! Den kommer alligevel:)
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

Slettet!
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

Cmay skrev:jeg synes dog ikke det er sjovt at blive fyrre må jeg nok indrømme. det er ligesom et magisk tal der signalere at det for alvor begynder at lakke mod enden.
:lol: du er sgu' sjov

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

gs-dk skrev:To ting -

At man ikke kan undgå tråde, man ikke gider høre om mere......

At mange ikke kan stave til "vænne sig til", men skriver "vender sig til".
Tror jeg bare er noget som du må vende dig til.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

AvS skrev:
gs-dk skrev:To ting -

At man ikke kan undgå tråde, man ikke gider høre om mere......

At mange ikke kan stave til "vænne sig til", men skriver "vender sig til".
Tror jeg bare er noget som du må vende dig til.
:dollargrin:

Nyt svar