Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev:
DUBTEMPLE skrev:Wild Camping ,... ingen hoppe-puder ,... ingen mini-golf :-)
Det ser skønt ud! 8-) Hvor er det henne?
Det er ved spidsen af en sø nær Bognes i norge, havde netop vendt næsen hjemad efter at have vendt ude på Lofotens yderste sted "Å", kørte hver dag til jeg blev træt, og fandt så et øde sted hvor jeg tog en skraber før turen gik videre
/Dub

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

En forsmået ægtemand i min omgangskreds angreb mig verbalt i januar i et kokainagtigt raseri af scientologiske dimensioner.

Jeg var mildest talt vred i en hel uge. Kan man nu ikke engang gå i byen længere uden at blive overfuset for noget man ikke engang har tænkt på, men det kunne vedkommende åbenbart godt med sit kryptonitblik se, at jeg gjorde. Bum bum, well well, ikke for at fornærme dig, men jeg tænder ikke på din kone.

Nå, men ægteparret er så gået fra hinanden nu og jeg har gået og klukket skadesfro hele dagen.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Graceville skrev:En forsmået ægtemand i min omgangskreds angreb mig verbalt i januar i et kokainagtigt raseri af scientologiske dimensioner.

Nå, men ægteparret er så gået fra hinanden nu og jeg har gået og klukket skadesfro hele dagen.
Nu søger du jo arbejde indenfor misbrugsvejledning. Måske kan du istedet hjælpe ham videre i livet eller ligefrem bruge ham som et projekt i ansøgningerne :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det er i langt de fleste tilfælde en dårlig idé at terapeutisere på sin omgangskreds.

Jeg landede et job som rygestopvejleder i stedet og det er slemt nok at mine rygevenner føler sig presset alene ved min tilstedeværelse + at deres samlevere forventer at jeg gør noget ved deres tobaksforbrug. Ain't gonna happen.

Hvis jeg påtog mig terapeutrollen når jeg ikke er på arbejde ville jeg virke uautentisk som person. Jeg vil til alle tider i stedet bede ham om at hoppe i havet.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Graceville skrev:Jeg vil til alle tider i stedet bede ham om at hoppe i havet.
Billede
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Hehe, I mit hoved er det nærmere et lille egern der roterer i en flad ballistisk kurve ud i øresund.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Graceville skrev:Hvis jeg påtog mig terapeutrollen når jeg ikke er på arbejde ville jeg virke uautentisk som person. Jeg vil til alle tider i stedet bede ham om at hoppe i havet.
Jeg tror på at du er en fantastisk terapeut!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

:drunk: Bare jeg ikke bytter om på det en dag

"Jeg vil gerne stoppe med at ryge"
"Jeg synes du skal hoppe i havnen"
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

david mondrup skrev: Jeg tror på at du er en fantastisk terapeut!
:-D Satme en af årets Top-3 kommentarer :-D
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Så skal der snart bare soves og pakkes og så drager jeg igen i år afsted for at repræsentere Dannebrog ved VM i mountainboard :jam: (Boardercross)



Billede

Billede

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg er måske lidt overforsigtig anlagt, men lige så sejt som de billeder ser ud, lige så vanvittig livsfarlig ser de også ud. :shock:

Videoen ville starte med... "Hi, my name is Johnny Knoxville... and welcome to..." :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Hald skrev:Jeg er måske lidt overforsigtig anlagt, men lige så sejt som de billeder ser ud, lige så vanvittig livsfarlig ser de også ud. :shock:

Videoen ville starte med... "Hi, my name is Johnny Knoxville... and welcome to..." :lol:
Ha ha .. Man skal også være gjort af noget særligt tror jeg :!: (læs: være små tosset :lol: )

Vi blæser ned ad med op til 50-60km/t 4 mand som alle gerne vil først.

Lyder vanvittigt men, den sport ændrede mit liv totalt til det bedre :dollargrin:


Video fra sidste års britiske mesterskab, hvor jeg blev nummer 15 samlet. Ikke set før når jeg ikke havde mere end 6mdrs erfaring. Og så har jeg bare holdt på, og køre for et britisk team nu.



Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

^^ Spændende Jenkins - knæk og bræk ^^

Og så lige en lille ambivalent optur over K-mag. Lad os se, hvad dagen i morgen bringer ham.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

”Fodbold er et simpelt spil, hvor 22 spillere løber rundt og sparker til en bold i 90 minutter og tyskerne altid vinder til sidst”.

Og 2-1 giver 8x pengene. :dollargrin:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

SustainerPlayer skrev:
Og så lige en lille ambivalent optur over K-mag. Lad os se, hvad dagen i morgen bringer ham.
:banan: :banan: :banan:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Tager idag til en meget lille by som ligger 1,2 kilometer fra den østrig-tyske grænse. Byen er så lille at man kan tælle husene. Vi skal være der i 5 timer. Og vejrudsigten siger mulighed for regn.

Vi skulle egentlig have besøgt et slot- men det er lukket i juni måned. Kæresten ville afsted alligevel - så må vi ta billeder udenfra :-D

Bliver sikkert herre hyggeligt. Koldt. Og vådt :lol:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

It was worth it! 8-)
DSC02126-kopi.JPG
Men fåk, der var langt ned! Ovenstående billede er taget fra denne bro:
DSC02103-kopi.JPG

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ser storslået ud. Eventyragtigt. :thumbup:
Mike-air skrev:Byen er så lille at man kan tælle husene.
Alle byer er små! :wink:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:It was worth it! 8-)
Fedt, ser også imponerende ud
:thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vandfald vækker altid glæde her
Vedhæftede filer
20180620_171549.jpg
20180620_171549.jpg (976.29 KiB) Vist 402 gange
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Som børn var vi altid med mine forældre i Norge om sommeren... Vi stoppede ved næsten alle vandfald, og tog billeder og skulle stå tæt på det.. Men efter et par dage udbrød vi... "Men det er jo bare vand!"

Det er bare noget helt andet end de å'er vi har i danmark, naturkræfter og udsigter vi ikke kan hamle op med.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Børn siger nogle fede ting :-)

Har set klassikeren Låtefoss, samt Vøringfoss på billedet i år, som noget nyt, sidstnævnte der også kaldes Norges mest oversete attraktion,..

Hotellet på toppen heder Fossli Hotel :dollargrin: :dollargrin:

Danmark har en helt anden form for charme der mere ligger i kyststrækninger og det åbne landskab, ved ikke om nordmænd opfatter dansk natur som "kedelig", under alle omstændigheder er kontrasten mellem de to typer landskab jo den samme, uanset,..
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Inguna, den stedlige værtinde,.. sørgede for denne morgens griner :-)
Vedhæftede filer
20180626_113851.jpg
20180626_113851.jpg (896.8 KiB) Vist 355 gange
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

DUBTEMPLE skrev: Danmark har en helt anden form for charme der mere ligger i kyststrækninger og det åbne landskab, ved ikke om nordmænd opfatter dansk natur som "kedelig", under alle omstændigheder er kontrasten mellem de to typer landskab jo den samme, uanset,..
Ja vi søger ofte efter at opleve noget andet end det vi kender, så du har nok ret i at kontrasten mellem tingene er med til at sætte størrelsen på oplevelsen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hald skrev:Jeg er måske lidt overforsigtig anlagt, men lige så sejt som de billeder ser ud, lige så vanvittig livsfarlig ser de også ud. :shock:

Videoen ville starte med... "Hi, my name is Johnny Knoxville... and welcome to..." :lol:
Heh heh

Nyt svar