Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Er det ikke lidt for dumt til at være sandt? Jeg tror sku det er en troll..

Default avatar
ron3113
Medlem
Indlæg: 43

Indlæg af ron3113 »

Til alle, der er blevet snydt af manden fra Esbjerg

Jeg har været i kontakt med Esbjerg politi via mail. De siger at vi hver i sær skal indgive en anmeldelse til dem, gerne med al digital bevismateriale vi kan skrabe sammen (mailudveksling, overførselskvittering fra mobilepay, osv.). Holger som kører Lydmaskinen har indvilget i at samarbejde med dem også.

Jeg har ikke selv nået at indgive selve anmeldelsen endnu, men jeg håber at få tid mandag. Hvis du gør det samme, så sig/skriv at du er én af dem, der er blevet svindlet af synthesizer-svindleren fra Esbjerg, og at du fra Lydmaskinen.dk ved at du ikke er alene. På den måde har de en chance for at samle trådene og lavet en samlet sag ud af det.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hvorfor er man i det hele taget sikker på "han" er fra Esbjerg ?
/Dub

Default avatar
ron3113
Medlem
Indlæg: 43

Indlæg af ron3113 »

Det er man heller ikke, men han udgiver sig konsekvent for at være derfra, og han påstår at hans MO involverer brug af de hjemløse i Esbjerg's nemID. Det er alt sammen meget uvist, men Esbjerg politi var meget imødekommende da jeg mailede med dem, så det er i hvert fald et sted at starte.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

ron3113 skrev:Det er man heller ikke, men han udgiver sig konsekvent for at være derfra, og han påstår at hans MO involverer brug af de hjemløse i Esbjerg's nemID. Det er alt sammen meget uvist, men Esbjerg politi var meget imødekommende da jeg mailede med dem, så det er i hvert fald et sted at starte.
Røgslør er altid godt,.. uanset hvad,..

Men godt at høre politiet er imødekommende, om ikke andet kan de måske trykke på nogle knapper i systemet,..

Pøj-pøj !!!!
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Viste sig at være en ganske god beslytning at tage til Oslo.. Er ikke kommet hjem endnu :lol:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nice :)

Jeg har fået billet til Iron Maiden i Royal Arena - Det glæder jeg mig over :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg glæder mig over, at jeg fik taget mig sammen til at kable studiet om frem for bare at patche ind, da der ankom nyt udstyr i dag.

Og nu, en lur

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Mike-air skrev:Viste sig at være en ganske god beslytning at tage til Oslo.. Er ikke kommet hjem endnu :lol:
Det burde ikke være nødvendigt at sige, men alligevel: Nyd det :)

David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Mmmmm det var en god lur

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

david mondrup skrev:
Mike-air skrev:Viste sig at være en ganske god beslytning at tage til Oslo.. Er ikke kommet hjem endnu :lol:
Haha! Tak David. Nyder det i fulde drag :-D Imorgen går turen dog tilbage til DK/kbh hvor virkeligheden venter igen.
Overvejer dog kraftigt at lave nogle mindre tweaks på denne 'virkelighed' - evt. så det bliver en 'virkelighet' i stedet.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt at DR3 har sendt CS GO turnering i dag. Og måske nok endnu federe at se hvor god opbakning der har været til det ude i Royal Arena.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

ja - vild match.

Han var god ham falleN

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja. Når det er så tæt er det OK med mig at Astralis ikke vinder. Iøvrigt godt kommentator-arbejde fra de to nørder DR havde fundet til jobbet. Meget entusiastisk men relativt pædagogiske. Har ikke selv rørt CS siden... Ja hvad hed det, Beta 8.0? Det er 13-15 år siden eller sådan.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Arh der hed det vist ikke beta [emoji6] jeg spillede beta ver i 1999 som var en mod til Halflife, den officielle CS(uden Half-life) kom vist i 2000

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

http://counterstrike.wikia.com/wiki/Cou ... ta_patches

Men jeg huskede forkert, da Beta 8.0 ikke figurerer på listen.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg hentydede til at du skrev beta for 13-15 år siden :-)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil gerne glæde mig over AudioVox

I juli 2016 købte jeg nogle formstøbte silikonepropper af dem til mine Shure SE535 in-ears. De har virket rigtig godt, men nu er de blevet lidt løse i koblingen mellem Shuredelen og silikoneproppen. Jeg gik ned og spurgte, om man kunne gøre noget ved det, og de svarede, at de da bare ville lave nogle nye propper til mig - Ja tak, det er sgu god service.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er fandeme et lækkert Pink Floyd Medley/Cover

Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev:
wowowow, hold da kæft det er fascinerende.

Mit umiddelbare indtryk: det virker meget tilfældigt/uforudsigeligt hvilket mønster de flyver i... Kunne være fedt hvis man kunne hive det ind som datapunkter på en eller anden måde.

Fandt en prof der har lavet noget lignende, men desværre ligger data ikke frit tilgængeligt:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Smittefar skrev:Det er fandeme et lækkert Pink Floyd Medley/Cover

Det er godt :thumbup:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har altid syntes at den bedste måde at lære nye plugins er at lave et dogme mix, hvor man holder sig til så få plugs som muligt og så til gengæld får mest muligt ud af dem.

I dag står den på TDR Slick EQ og Nova GE kombineret med Soundtoys Little Radiator, Little Plate og Echoboy Jr. Waves SSL bus comp er også med. Limiter 6 GE bliver spændt over master bussen, men jeg regner ikke med, den skal lave ret meget.

Jeg var egentlig startet med SieQ i stedet for Slick, men den kan jeg ikke få noget brugbart ud af. ReaGate (trommer) og ReaTune er desværre også nødvendige. Der en guitarist (mig), der spiller noget rytmeguitar, der er pivfalsk.

Jeg kan sgu godt lide at arbejde på den måde. Jeg lærer en masse, og jeg slipper for en masse overvejelser om, hvilken af ens 20? EQs man skal bruge.

Jeg har kun fået lavet trommer ind til nu, og det lyder allerede fedt, så nu skal jeg bare se, om jeg kan processere resten uden at ødelægge det hele :-)

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, det er ofte godt at tvinge sig til at teste nyindkøb af, finde ud af hvad de dur til, og hvad de ikke dur til. Og så kan man teste det de ikke duede til en måned senere, på noget lignende, og se om det stadig er tilfældet, eller om man bare skulle lære redskabet bedre at kende.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ser fedt ud:

Nyt svar