Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Fik taget mig sammen til at gå ned og bruge 440 kr på et fitness world abonnement. Beløbet hører hjemme i brokketråden, men godt det endelig blev gjort, så man ikke bliver en grøntsag :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det svære er ikke at melde sig ind

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mine næreste og bedste kollegaer - og undertegnede overlevede prikkerunde version #482. Det betyder selvfølgelig, at andre røg i stedet. Hvilket i høj grad stadig er ufedt og en nedern følelse. Men vi har ikke lige en ambivalent-tråd. I den tråd kunne der så også væves lidt over det evindelige spare/effektiviserings-dogme, der reelt kun fungerer inde i hovedet på ledelse og DJØF-regimet. Det vil jeg så undlade.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:...DJØF...
You called?
Smittefar skrev:Det svære er ikke at melde sig ind

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Til 440 kr. er det :-P

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:
SustainerPlayer skrev:...DJØF...
You called?
Jeg er optimist, så jeg vælger at tro, at der mindst to slags DJØF'er. :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:Jeg er optimist, så jeg vælger at tro, at der mindst to slags DJØF'er. :-D
Det var straks bedre :) :) :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Sidder og glor danske netbutikker igennem for billige FM radioer med analog/drejehjul tuner.
Falder over den her hos Proshop:
https://www.proshop.dk/Baerbar-audio/Pa ... 600&o=1028

Under beskrivelse:
"Panasonic's vision of the digital future is driven by the needs and aspirations of its business customers and millions of consumers around the world who use its products every day. The company shares their dream to live a fuller life by providing ways of working smarter and enjoying the rewards of technological advances."

Store ord for en 122 kroners FM radio.. :-D


Jeg ender iøvrigt nok med at købe sådan en her:
http://www.harald-nyborg.dk/p4631/denve ... dio-tr-43c

Har også aux ind og hovedtelefon ud. Lige hvad jeg skal bruge.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Hvis det kan friste har jeg en FM radio med drejeknap, AUX og hørebøf ud, som du må få. Det er bestemt ikke noget fancy noget, og den er utrolig grim! Kan post et billede når jeg er hjemme i aften. Købte den for at kunne monitorere på en lille skod mono speaker og til det er den glimrende, samt til at sample klassisk fm fnidder når man sweeper igennem kanaler.

EDIT: Er ret sikker på at det er denne her: http://www.harald-nyborg.dk/p3067/denver-radio-tr-61

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Christoffer I. N. skrev:Jeg ender iøvrigt nok med at købe sådan en her:
http://www.harald-nyborg.dk/p4631/denve ... dio-tr-43c
Don't do that! Det apparat er lavet af det pureste lort, 100% crap garanti. Jeg ved det, for der står en i mit køkken. Den kan næsten ikke engang fange DR's kanaler.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak for tippet Morten! Den skal dog også mest bruges for at sample radiostøj. :-D
Andreas: Den vil jeg da meget gerne overtage!

Medlemsavatar
Jonas K
Medlem
Indlæg: 57
Sted: Denmark

Indlæg af Jonas K »

DUBTEMPLE skrev:
Jonas K skrev:Tak. :) Vindmølleoperatør, en 2-årig teknisk multiuddannelse. Mit speciale hedder mekanik og montage.
Tillykke også herfra, lyder sgu spændende, har lige været på Øland og kravle rundt i de gamle vind-møller, kan anbefales !!!!

Måske du har lært hvordan man skifter de 3 manglende tænder på det vedhæftede billed her :dollargrin:
Tak skal du have. :)
Ja de gamle møller har charme. Vildt hyggelige.
Nu skal du høre løsningen på tandproblemet: Du laver nogle nye, ud af epoxy-støbemasse - bare sørg for at du har styr på personlige værnemidler og udluftning, ikk? :puke: :wink:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg lærer noget nyt hele tiden!

"Jeg har parkeret den" betyder: "Find noget andet af lave, for der kommer ikke til at ske en skid fra min side det næste stykke tid!"

Og "Kan du finde en plausibel forklaring på det?" betyder: "Lokummet brænder, og nogen skal finde en løsning, og det bliver ikke mig!"

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg kan godt forstå hvis nogle bliver afhængige af at træne eller motionere. Har lige været ude på 1½ times cykeltur, igår var det 1 time. Det er så lækker en følelse at sidde og smadre derudaf, og ligeså lækker en følelse at komme hjem efter sådan en tur.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

^ Jep, det er slet ikke så dumt igen. Men det er mest udfordringen med at komme ind i det der loop. Jeg er lige påbegyndt mit eget lille while-loop i fw.

Og så vil jeg gerne glæde mig over jeg har taget tidligt fri idag, for at banke noget techno sammen på min killermachine. Skulle egentlig havet været ude og slå til søren, men det bliver sku lige musikken der vinder idag.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nobody understands why deep neural networks are so good at solving complex problems. Now physicists say the secret is buried in the laws of physics.
https://www.technologyreview.com/s/6023 ... ign=buffer

Syyyyyyyyyygt nok jo.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

7 danske PL medaljer. Det er sgu godt klaret.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Min far har kvittet smøgerne efter at have røget i 32 år. Han vil ganske vidst ikke høre et ord om cigaretter, eller have ros for det.
Men det husker jeg også, fra da jeg selv droppede smøgerne for 7 år siden.. Man vil gerne fortrænge at de eksisterer :-D

Begge røg vi som en skorsten da vi stoppede. Jeg var oppe på omkring 20 cigaretter om dagen. Og min far røg helt ukontrolleret de sidste... Det har han faktisk altid gjort- det er ikke unormalt at han kunne ryge 40 cigaretter på en dag. Så jeg tror godt man kan kalde ham en stor-ryger.

Nå, men det er sku cool han har taget sig sammen og kvittet dem på eget initiativ :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Fedt Mike! Jeg havde en kollega der ikke ville have rygestophjælp, i over et år gik han rundt med en uåbnet pakke smøger i frontlommen, så det altid var et valg ikke at ryge mere selv om han nemt kunne. Det sværeste at undvære sagde han, ikke var smøgerne men det sociale i rygepauserne med kollegerne.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev:Fedt Mike! Jeg havde en kollega der ikke ville have rygestophjælp, i over et år gik han rundt med en uåbnet pakke smøger i frontlommen, så det altid var et valg ikke at ryge mere selv om han nemt kunne. Det sværeste at undvære sagde han, ikke var smøgerne men det sociale i rygepauserne med kollegerne.
Ja, det husker jeg også lidt. I starten valgte jeg simpelthen bare at gå med vennerne når de skulle ryge, bare for hyggens skyld. Det fungerede OK.

Vil da iøvrigt også lige glæde mig over hvor vild Adam Beyer er :-D
juno.png

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ved ikke om jeg glæder mig over det her. Nærmere bare en konstatering.
Men de lægger godt nok meget produktion på de auditions de viser i X Factor UK.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Arturia Spark gør pludselig mystiske ting og får et projekt til at crashe. WTF?
Heldigvis er det "bare" 808-lyde, så jeg udskifter med UVI Beat Box Anthology - og faktisk lyder deres 808 en kende bedre.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Det er nok en sær udmelding, men nu er det her jo heldigvis også et forum for mennesker der ikke er direkte gennemsnitlige, eller måske ønsker at være det 100% :)

Jeg vil gerne glæde mig over at have brugt 8 lønnede timer på arbejde på at lave data mining, og nu hvor jeg er kommet hjem, kan jeg så fortsætte med MNIST-konkurrencen som handler om machinelearning / billedgenkendelse. Det er sku en OK-interessant dag i min verden.

Det er fedt med et stort overlap mellem arbejde og fritids-interesser.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:Det er nok en sær udmelding ...
Jeg tænker nu, det ville være sært, hvis man ikke synes det er fedt, at beskæftige sig med noget, man brænder for eller i det mindste føler er interessant.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg er glad for et 10 tal til eksamen i Brugervenlighed & Grafisk Design via CBS :-)
Edit: Hov! Det var Cph Business Academy :-)
Senest rettet af lakris fre 23. sep 2016 14:35, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

lakris skrev:Jeg er glad for et 10 tal til eksamen i Brugervenlighed & Grafisk Design via CBS :-)
Sådan! :clap:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar