Blade Runner 2049 tråden

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Blade Runner 2049 tråden

Indlæg af Christoffer I. N. »

[EDIT]
Lader til at mit link heldigvis var en and. Har nu lavet overskriften om, så tråden bare generelt kan handle om den kommende film. Så post gerne herinde hvis I falder over ny information om den. Selvfølgelig gerne korrekt information. :dollargrin:
[EDIT SLUT]

Oprindelige overskrift og indlæg var:
Så valgte de instruktør til den nye Blade Runner film

... og jeg ved sgu ærligt talt ikke hvor glad jeg er for deres beslutning.
http://www.the-shoe-horn.com/entertainm ... er-remake/

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Oh - endnu et remake. :roll:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Høje forventninger herfra.. Originalen var fed :)

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Michael Bay????? Nej nej nej :cry:

Oh well, skal alligevel ikke ha' ødelagt det originale mesterværk ved at se en lorteprequel :roll:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Nooooooooooooo!

“In the original, the robot characters really didn’t look or act much like robots – due to a lack of CGI options in the 80s. So you really had to use your imagination there"

Ja føj for fanden - gider heller ikke bruge det der "fantasi". Bøger er jo også noget lort. Han er jo en kæmpe spade.

“The original movie was great in the 80s, but try watching it now next to movies like Attack of the Clones and The Last Airbender, and it really does feel lacking by today’s standards.”

Er det satire det her? Er vitterligt i tvivl.

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Er på vej ud af døren så har ikke læst artiklen men de andre overskrifter på siden kunne godt tyde på at det var en joke?

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Har læst den igen . det må være et spoof. Shia Leboeuf og Will Smith er mulige kandidater til at spille Deckard. :? Det lyder bizart.

"Bay’s also keeping tight-lipped about rumours he’s planning to shoot in a newly developed 2.1:1 aspect ratio – adding an extra 2 feet onto the width of the cinema screen to accommodate the explosions in the climactic finale"

Haha ok det er vidst ingen tivl om at den artikel skal tages med et gran salt.

*tørrer sveden af panden*

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det virkede sgu også lidt for mærkeligt til at være sandt.

PÅ Wiki står der dette:
In November 2014, Variety magazine reported that Scott was no longer the director for the film and would only fulfill a producer's role. Scott also revealed that Ford's character will only appear in "the third act" of the sequel.[186] In February 2015, Alcon Entertainment confirmed that Scott will not be back to direct, and they were negotiating with Prisoners director Denis Villeneuve. Ford, however, will return, as will original writer Hampton Fancher, and the film is expected to enter production in mid-2016.[187] The sequel is set decades after the first film. Besides Ford, the film will also star Ryan Gosling in a currently undisclosed role. It will be directed by Villeneuve and executive produced by Scott. Oscar-nominated cinematographer Roger Deakins is also attached.[188][189] On November 16, 2015, Gosling told Collider that he will be starring in the sequel.[190]

https://en.wikipedia.org/wiki/Blade_Runner#Sequels

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Taler vi ikke om to forskellige film her ? Den ene en remake af orinalen og den anden en fortsættelse ?
Joken (forhåbentlig) er remake af originalen, men fortsættelsen har der jo været tale om i et stykke tid.
Heldigvis nævnes Bay IKKE i den kontekst.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Til gengæld kommer der en decideret remake af Memento. Memento, ja. Hvordan i al verden kan den film - som ud over at være relativt ny - overhovedet forbedres væsentligt?

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Memento fejler intet. Tror incitamentet for remakes generelt ofte er penge frem for at man vil forbedre noget. Kan være at der er nogen som mener at filmen er for kompleks til det brede publikum og de så vil lave en mere "light" version. Ville ikke overraske mig hvis det var så tåbeligt.

Medlemsavatar
j79
Medlem
Indlæg: 781
Sted: Göteborg

Indlæg af j79 »

Hvis det endelig skulle være, ville jeg faktisk gerne se Andrei Zvyagintsevs vinkel på sådan en film...selvom det sikkert var skrevet som en joke :D

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Holger skrev:Til gengæld kommer der en decideret remake af Memento. Memento, ja. Hvordan i al verden kan den film - som ud over at være relativt ny - overhovedet forbedres væsentligt?
Det spørgsmål vil jeg også meget gerne have svar på.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan se at Blade Runner nu er oprettet under Denis Villeneuve som et kommende projekt, på imdb. Han er er rigtigt interessant valg til en Blade Runner film. Var selv ret vild med Enemy og Prisoners. Roger Deakins er også på som cinematographer, hvilket også er super da han har filmet flere af mine favoritfilm. :)

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

Indlæg af Luny Tune »

Jeg synes som flere andre her, at noget meget interessant ved en film som Blade Runner på bordet som en mulig remake, prequel eller sequel er, at der er mulighed for netop IKKE at caste med skuespillere, der i forvejen er kæmpe stjerner og "de sædvanlige" instruktører. Den har alt muligt potentiale med lige præcis den "rigtige" instruktør og de "rigtige" skuespillere. Den må meget gerne være noget "kunst". Netop dér hvor det i dag ville være oplagt at bruge CGI, vil det her være oplagt, at finde de helt "rigtige" locations. En del af magien i den oprindelige film er jo også alt muligt andet, end lige det filmen handler om på overfladen og et par lag dybere. Det er virkelig meget en regissør-film også. Jeg håber det "rigtige" team sættes på den opgave også.

God prank med Bay som instruktør for resten. :lol: Folk flejner HELT ud i kommentarerne. :shock:
SnakeRock - PickYourPriceMastering
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Så er der dato på. 12. januar 2018.
http://www.synthtopia.com/content/2016/ ... oundtrack/

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nå det lader til at datoen nu hedder 6. Oktober 2017. Og Jared Leto kommer til at være med i den.
http://www.factmag.com/2016/08/18/jared ... er-sequel/

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg er godt nok ikke fan af hverken Jared Leto eller Ryan Gosling, men vi for se hvad de kan. Bliver også lidt nervøs over at Harrison Ford er med. Han virker så gammel og udbrændt. Gad vide hvordan de overhovedet takler det at han er med som gammel, da alt i den original Blade Runner peger på at han er en replicant og derfor ikke burde ældes fysisk.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jóhann Jóhannsson skal lave musikken til Blade Runner filmen.
http://pitchfork.com/news/67330-johann- ... er-sequel/

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Jep!
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Arhh Thomas.. Den kunne du godt lige ha' ladt sive ud i lørdags.. :-D

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Christoffer I. N. skrev:Arhh Thomas.. Den kunne du godt lige ha' ladt sive ud i lørdags.. :-D
I know noooothing ;)
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Første teaser:


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Skulle komme trailer imorgen.


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Nyt svar