TV FROG ,.. nogen der har prøvet den ?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

TV FROG ,.. nogen der har prøvet den ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Og har branchens etablerede kabel-paracitter m.fl. reelt nogen muligheder for at sætte den ud af funktion så man står med en værdiløs kasse ?

http://myfinancetoday.com/frogtv8/

https://www.freeseetv.com/tvfrog/

/Dub

Default avatar
upbeat
Medlem
Indlæg: 1

Indlæg af upbeat »

FALSK Reklame. Det eneste du får et en en internet forbindelse på dit tv og en streaming box.- Roku, Chromecast og Apple TV gør det samme. Du kan KUN se de samme gratis kanaler, du kan finde med reklamer på din computer. Alle de rigtige kanaler skal du betale for,- for at få lov til at se dem. Der er mange af disse systemer, som bliver solgt på den samme løgn. http://www.snopes.com/tv-frog/

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Der var nok også en håndfuld andre streaming bokse jeg ville undersøge først hvis jeg havde behovet. Men mit Apple TV4 dækker fint vores behov herhjemme. Der er en DR app til de licensbetalte kanaler, og netflix, hbo, cmore, teliatv osv til alt andet hvis man har den slags behov. Jeg bruger 50% af tiden mit Apple TV til at spille på, og der er jeg ret sikker på at TV FROG ville falde til jorden.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

jeg har alt muligt gratis lort på xbox one.. :) som ikke er en skid værd at se på

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tak til jer alle tre ,.. jeg tænkte nok der var noget loddent ved den frø :-)
/Dub

Default avatar
Borkvin
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Sonderborg

Indlæg af Borkvin »

[Sockpuppet-bruger udelukket]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hehe, det er godt nok nogen modsat-rettede udmeldinger der komner ifb med denne box :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Hehe, det er godt nok nogen modsat-rettede udmeldinger der komner ifb med denne box :-)
Helt ny brugers 1. Indlæg [emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hehe, ja den spottede jeg også.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
DUBTEMPLE skrev:Hehe, det er godt nok nogen modsat-rettede udmeldinger der komner ifb med denne box :-)
Helt ny brugers 1. Indlæg [emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, både Borkvin og Upbeat er første gangs postere, jeg er altid glad for svar, men prøver at forstå motivationen til ligefrem at registrere sig for at svare på netop dette spørgsmål :-)

Tilsyneladende et ægte dansk, uden google translate
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
Tilsyneladende et ægte dansk, uden google translate
Fordi spammers ikke kan være danskere eller udlændinge, der har gjort sig lidt umage? :)

Mit BS-meter slår bare ud med det samme, når en førstegangspost promoverer et produkt, der ikke engang er en del af "kerneindholdet" på forum.

EDIT: Kan nu se, at moderator er enig. :)

Nyt svar