Gen modificering af myggeart for at fjerne Malaria

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Jeg er ikke fan af genmodificering af dyr.

Jeg tror på at naturen er skrøbelig nok til at selv en lille modificering kan have en stor betydning som forskerne ikke kender til....

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Bare læs (eller se) A Sound Of Thunder af Ray Bradbury... must read/see. Den originale butterfly effect fra 1952.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Var det ikke det som Bill Gates snakkede om, i en sal hvor der blev lukket myg ud så han havde folks opmærksomhed da det nu også virkede til at være deres problem.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Syntes man skal udrydde alle de der problem insekter/dyr eller modificere dem så de ikke er noget problem.
Provokerende rocker insekter så som hveps og dræbersnegle skal dø. Fluer skal lære at hade lort eller flyve langsommere så jeg kan ramme dem med fluesmækkeren.

Men allervigtigst skal hunden modificeres sådan at den ikke er i stand til at larme. man dæmper outputtet ca 40 db men i hundens hoved er det stadigvæk mega højt og larmende. så kan vi endeligt slippe for den uværdige støj der kommer ud af gabet på dette dyr.
Yeah

edit: jeg tror faktisk det skal være 60 db bare for en sikkerheds skyld.

Nyt svar