Endu en plattenslager på DBA

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Endu en plattenslager på DBA

Indlæg af DUBTEMPLE »

Faldt lige over det her, ved ikke hvor jeg skulle poste det

Bare lige en advarsel

Såfremt han allerede ER fjernet vil han sikkert dukke op igen relativt hurtigt, under nye navne, og med nye varer,..
Vedhæftede filer
s.JPG
s.JPG (93.24 KiB) Vist 545 gange
/Dub

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Så den godt, men det er lidt underligt. Samme sælger havde også en lampe til salg, til meget få penge, og kun til afhentning. Hænger ikke helt sammen med, at være scammer, men det er måske et røgslør Der er også kun gået 2 dage, før ham gutter råber vagt i gevær. Hmm dunno.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tjoo, uanset hvad skal man være yderst forsigtig, hver gang, hele tiden,.. det var nok min hoved-pointe

Det du siger med røgslør kan snildt passe,..

Kan heller ikke se hvorfor ham Erik skulle bruge 10 minutter af sit liv på at advare, hvis han reelt ikke var blevet rullet

Gad godt høre enden på den her historie, det burde være let at spore en transaction over mobilepay,..

Men yder politiet reelt nogen hjælp i den slags sager, til os alm borgere der har betalt dem deres løn ?

(jeg er desværre i tvivl)
/Dub

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg tror desværre også at, selvom det er nemt at spore pengene, så gør politiet nok ikke så meget. Et spørgsmål om ressourcer.

Ham Erik ved jo ikke med sikkerhed om han er blevet rullet - endnu. Det er han måske, men jeg synes bare at 2 dage er ret kort tid. Jeg har faktisk spurgt i tråden på facebook, om der er noget nyt i sagen.

Og ja, men skal selvfølgelig altid være forsigtig. Jeg køber f.eks. aldrig mere brugtvarer hvis de skal sendes. Handler altid face to face. Jeg er ikke blevet decideret scammet, men folks uærlighed omkring standen på et produkt er skræmmende.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Man skal bare lade være med at bruge mobile pay til private, så kan man få pengene tilbage

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

lakris skrev:Man skal bare lade være med at bruge mobile pay til private, så kan man få pengene tilbage
Ja, lidt trist, det var ellers skide nemt og bekvemt, men bruger det efterhånden også kun til småbeløb jeg kan tåle at miste

Cash, face to face,.. osv,.. har fået et come-back

Godt man ikke handler så meget mere ,... i det hele taget
/Dub

Nyt svar