Har Arla-damen stigmata?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Har Arla-damen stigmata?

Indlæg af Mr. Soundman »

Nu har jeg i længere tid undret mig over et mysterium. Tit, når jeg køber Arla sødmælk, så er der noget rød væske på damens ansigt udenpå mælkekartonen - typisk omkring hendes pande og/eller næse. Her er nogle fotos med eksempler:
20181119_170435_E.jpg
20181119_170435_E.jpg (73.52 KiB) Vist 531 gange
20181115_202059_E.jpg
20181115_202059_E.jpg (76.5 KiB) Vist 532 gange
20181115_202048_E.jpg
20181115_202048_E.jpg (70.9 KiB) Vist 532 gange
Først troede jeg, at mælkekartonerne havde stået under en anden vare i butikken, som lækkede noget saft af en slags, men jeg har efterhånden erfaret, at samme fænomen forekommer i flere forskellige butikker, og jeg tror efterhånden det er et par år siden, jeg første gang observerede det, så det strækker sig over lang tid. Hvor kommer det mon fra :?:

Tankerne ledes jo uundgåeligt i retning af grædende Jomfru-Maria-statuer, katolikker der spontant begynder at bløde ved påsketid og lignende...

Har Arla-damen mon stigmata? :shock: Måske skal vi have rekvireret en eksorcist til Arla...? Måske står hun snart til en helgen-kåring?

Nogen andre gode bud...??

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12758
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Måske det handler om hvordan den røde tryksværte der indgår i hendes hudfarve reagerer på kulde og kondens i køledisken? Kedeligt, I know, men sikkert også sandt.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

“Arlaminati” har slået til! ;)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Ar la da vær!

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Det er helt sikkert guds måde at fortælle os at vores mælkeproduktion foregår gennem dyrenes smerte og hvis man drikker mælk, så er man ikke velkomme i himlen....

Det kan ikke tolkes anderledes.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er blodet fra de konventionelle køer. De bliver som bekendt stadig malket efter de er blevet slået hjel og lige før de bliver kørt ind i kødhakkemaskinen.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev:... de konventionelle køer ...
:-D

Modsat de langtrækkende kemiske eller biologiske kernekøer ...

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Kernekøer laver kærnemælk

Faktum

Nyt svar