Opbevaring af instrument-kasser

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Re: Opbevaring af instrument-kasser

Indlæg af Morten B »

snifx skrev:
Morten B skrev: Lav et interimistisk sofabord:

Billede

Basicly, brug dem aktivt til at skabe endnu mere stemning af musik, spillested, øvelokale osv.
Det er ikke flightcases men rettere instrumentkasser som dem, SustainerPlayer har på sit foto.

Kan man lave noget med den slags?
Nej, er godt klar over det er instrument kasser, men ideen er den samme :)

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

SustainerPlayer skrev:
snifx skrev:I en søvnløs stund kom jeg frem til følgende idé: Jeg køber da bare en hyndeboks, som jeg sætter i skuret. I den putter jeg guitarkasser, baskasser og softcases til keyboards :lol:

Hvad siger I til den idé?
Ser I nogen problemer ved den løsning?

NB: Instrumenterne står naturligvis inde i studiet.
Hvis det er et skur ville jeg ikke gøre det. Varme/kulde/fugt går lige i plysset og det kommer til at lugte af muggen røv.
Hvad hvis man lægger et par silica-gel el. lign. i hver kasse? Evt. også plastic udenom kasserne?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sådan en gang hvid skimmel på overfladen er sgu ellers smukt, hvis man ellers glemmer sine fordomme for stund, så selvfølgelig, ud i hyndeboksen med lortet :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mr. Soundman skrev:Hvad hvis man lægger et par silica-gel el. lign. i hver kasse? Evt. også plastic udenom kasserne?
Ved det ikke.

Har bare prøvet at købe brugte guitarer så mange gange, hvor man får guitaren i en kasse, der har været opbevaret på loft/i kælder eller skur :puke:
DUBTEMPLE skrev:Sådan en gang hvid skimmel på overfladen er sgu ellers smukt, hvis man ellers glemmer sine fordomme for stund, så selvfølgelig, ud i hyndeboksen med lortet :-)
Ja - skimmelsvamp er fascinerende flot og kan faktisk antage de vildeste farver afhængig af miljø og materiale det lever på.
Der skal så heller så meget af det til, før det angriber åndedrætssystemet og skader folk for livet.

Nyt svar