Printer! hjælp mig!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Printer! hjælp mig!

Indlæg af the19thbear »

Ok. Jeg er seriøst træt af billigere HP printere der aldrig virker ordenligt. Enten sidder papiret fast, printeren er pludselig offline etc. Jeg bliver vanvittig og er færdig med at købe billige printere i netto etc.

Jeg tænker at en laserprinter er vejen frem? Tonere er vist billigere i længden?
Kender i noget som bliver lavet af et firma som er kendt for at ha driver support for deres produkter i mere end 5 min?

Krav:
Skal kunne printe over wifi
Skal kunne printe fra ipad (og alm pc).
Skal kunne scanne.
Skal ha farve.
Skal kun bruges til alm hjemmebrug.

Wua koste'ed? Bare ca priser.

Tak!

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Må indrømme at jeg ikke printer en skid, så jeg må være dig svar skyldig. Kom bare lige til at tænke på denne her:


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Ja de billige printere stinker. Både Canon og HP.
Det afhænger af hvad du vil printe. Udskriver du foto, ( hvad ikke kan betale sig. det er billigere at bestille dem over nettet), men vil du alligevel kunne printe foto, bør du nok anskaffe en printer med mindst 4 farve patroner. der er en laserprinter ikke optimal. Hvis ikke tror jeg laserprinter er en udmærket løsning.
For mig er det vigtigste at printeren også kan scanne.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Har en Brother Laser - kun sort/hvid, men den spiller altså bare max. Så måske er det en retning at gå?

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Har en brother i farve og virker perfekt. Har haft en masse andet lort og det her er den første jeg kan anbefale. Kan alt hvad du ønsker, blæk skift er let med en lille låge foran og den æder papir og pap.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Jeg har en ældre udgave af denne her. Fungerer hvergang uden problemer.

https://www.proshop.dk/Printer/HP-Color ... er/2621515

Blækprint kan man godt blive træt af i længden. De tørrer ud og blæk er ikke billigt.

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem
Indlæg: 321
Sted: Dopenhagen

Indlæg af LarsRøv »

Har købt en Epson Eco Tank, den var lidt dyrere i pris men den bliver meget billigere i print.
4500 sider i sort og 7000 i farve siger de at det medfølgende blæk strækker til.
En sort refill koster 110 kroner i bilka men der er så til 7500 sider
Selv raket videnskab er ikke raket videnskab!
www.assrecords.dk

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har som så mange andre haft samme problem, købte stort set en ny inkjet printer om året. Tørrede ud i dyserne, gik randomly i stykker, dårlig printkvalitet, ville ikke acceptere selv originale nye patroner, osv.

Skiftede til en Brother HL-3170CDW laserprinter og har aldrig set mig tilbage. Høj printkvalitet (way bedre end inkjet), trådløs, relativ hurtig og ingen kvalitetsproblemer. Kørt i 5 år nu uden problemer.

Kører fuldt integreret med mine Apple maskiner og trådløst netværk. Tog 30 sek. at sætte op, har aldrig mistet data/skulle genindstilles.

Jeg køber 3rd party (aka uorignale) patroner hos billigtoner.dk - 100% kompatible og samme kvalitet til en meget lavere pris end orignalerne. Nu siger jeg "køber" som det er en vane, men har så vidt jeg husker kun skiftet alle patronerne ud én gang i løbet af 5 år.

Der findes jo nok en nyere udgave af HL-3170CDW, men det var en af de bedste, rimeligt prissatte laserprintere dengang, og i dag koster den en bøjet søm.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Tak folkens! Bredal, hvilken model havde du?
Skal lige kigge rundt på de forskellige i anbefaler.
Skal være farve dog.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar