Disney fremtids-planer for film

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Disney fremtids-planer for film

Indlæg af Christoffer I. N. »

... De kommende Avatar og Star Wars film kommer til at skiftes om juledatoerne, indtil 2027.

Men den slags planer er jo til for at blive ændret.


Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Fast arbejde..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

3 nye Star Wars film uden John Williams. Gad vide hvordan det bliver. Men det er selvfølgelig ikke "Skywalker", udover at vi ikke ved hvad der sker i 9'eren..

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Christoffer I. N. skrev:3 nye Star Wars film uden John Williams.
Tja...han er 87 år gammel og har vist gjort sit :)

Problemet med Disney er at de 1) ejer alt og 2) øger risikoen for at det hele overophedes med faldende billetindtægter til følge. Vi så hvordan det gik med Solo. Den satte en stopper for Star Wars spin-offs.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Kan ikke nævne mange gode Disney-film. De har ødelagt og malket alt de har opkøbt.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

K-Bee skrev:Problemet med Disney er at de 1) ejer alt og 2) øger risikoen for at det hele overophedes med faldende billetindtægter til følge. Vi så hvordan det gik med Solo. Den satte en stopper for Star Wars spin-offs.
Jeg synes de to spin-offs har været mere interessante og bedre film end episode 7 og 8.

Derfor også spændende med The Mandalorian.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Christoffer I. N. skrev:3 nye Star Wars film uden John Williams. Gad vide hvordan det bliver.
Star Wars uden Jar Jar Binx er da endnu mere nederen. Uden hans festlige indslag er SW slet ikke værd at se.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

bredal187 skrev:
Christoffer I. N. skrev:3 nye Star Wars film uden John Williams. Gad vide hvordan det bliver.
Star Wars uden Jar Jar Binx er da endnu mere nederen. Uden hans festlige indslag er SW slet ikke værd at se.
:banan:

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Årrhhh, jeg havde lige så lykkeligt glemt Jar Jar Binx. :dollargrin:

Jeg synes faktisk The Force Awakens var semi-okay, og ihveritfald bedre end 1'eren, 2'eren (jeg fik aldrig set 3eren.)

Men generelt har jeg opgivet den amerikanske storfilmsindustri. De virker så skabelon-agtige i deres opbygning, de film de laver (eller laver remakes af).
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Christoffer I. N. skrev:
K-Bee skrev:Problemet med Disney er at de 1) ejer alt og 2) øger risikoen for at det hele overophedes med faldende billetindtægter til følge. Vi så hvordan det gik med Solo. Den satte en stopper for Star Wars spin-offs.
Jeg synes de to spin-offs har været mere interessante og bedre film end episode 7 og 8.

Derfor også spændende med The Mandalorian.
Jeg har ikke set Solo men var ret glad for den første. Men alt andet lige er det den "gamle" saga der har solgt biletterne ,og da Solo fik ringe anmeldelser samt blev svigtet af publikum, har de sat spin offs på hold. The Mandalorian er jo lidt anderledes som TV-serie - et medie der jo efterhånden har overhalet filmmediet hvad angår popularitet. Har ikke forsket det store I hvad den egentlig drejer sig om.

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Måske lidt mod strømmen, men jeg syntes faktisk "The last Jedi" var en fantatisk film, og helt i universet ånd.
Har set den et par gange nu, og forstår ikke helt, hvad folk har imod den, nuvel smag og behag.

Spin-off filmene har dog ikke sagt mig det store. Solo er jeg dog helt enig med kritikerne i, den var godtnok skidt.
- hver gang man laver en prequel "origin" story, fratager man lidt af mystikken fra de oprindelige karakterer IMHO.
Det skulle man holde sig fra :-) Oh well...

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

1977 - Star Wars: A New Hope 10/10
1980 - Star Wars: The Empire Strikes Back 10/10
1983 - Star Wars: Return of the Jedi 10/10
1999 - Star Wars: Episode I - The Phantom Menace 6/10
2002 - Star Wars: Episode II - Attack of the Clones 6/10
2005 - Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith 7/10
2015 - Star Wars: Episode VII - The Force Awakens 6/10
2016 - Rogue One 7/10
2017 - Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi 6/10
2018 - Solo: A Star Wars Story (N/A - kommer jeg nok ikke til at se)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Arnold skrev:Måske lidt mod strømmen, men jeg syntes faktisk "The last Jedi" var en fantatisk film, og helt i universet ånd.
Har set den et par gange nu, og forstår ikke helt, hvad folk har imod den, nuvel smag og behag.
Luke der sutter blå mælk fra et multipattet dyr hvorefter han tørrer hvad der ligner alien sæd af skægget. Der stod jeg helt af. Altså ikke at der er noget galt med sæd i skægget hvis man er til den slags.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

"Sæd i skægget"

... titel på min nye single?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

The Mandalorian | Official Trailer | Disney+ | Streaming Nov. 12


The Mandalorian – Official Trailer 2 | Disney+ | Streaming Nov. 12

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Min storebror er ret nede over at Disney+ først kommer til Danmark til næste år.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ja - det sutter.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Endnu en IGN video. Den handler næsten mere om Game Of Thrones end Star Wars. TLDR/W (didn't watch?!...) de to der var hyret til at lave en ny star wars trilogi er hoppet fra projektet.


Nyt svar