Project management software

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Project management software

Indlæg af bryla »

Jeg er begyndt at mangle et sted, jeg kan samle kommunikation og status over flere samtidige projekter i fællesskab med min assistent.

Jeg prøvede Slack igen som jeg havde brugt i et team for et par år siden og det jeg savner, skal kunne køre forskellige tråde og have notifikationer og tagging i stil med Slack.

Det jeg ikke kan få Slack til er dog at have en slags kanban-board for hver tråd i stil med Trello.

Er der nogen, der har forslag til hvilket system der kan dette?
skriver noder


Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Den kendte jeg ikke. Ser meget lovende ud og prøver den nu.

Kan dog umiddelbart ikke se kanban mulighed.

Hvis vi arbejder på en film med 40 musik cues, vil jeg gerne overskueligt tracke hvor langt hvert cue er i processen og hvem det er hos.
download.jpg
download.jpg (9.35 KiB) Vist 482 gange
Så man trækker hver fil videre i systemet.
skriver noder

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Tag et kig på Clubhouse. Det er godt nok stilet mod software udvikling, men du kan givetvis bruge det som du vil.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Wow! Clubhouse ser og føles rigtigt :-D Tak
skriver noder

Medlemsavatar
iwankristensen
Forum Donator
Indlæg: 22
Sted: Frederiksberg

Indlæg af iwankristensen »

Måske er Trello også en mulighed.

-I

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvordan nemt man kan have samtale kørende i Trello om hvert specifikt stykke musik og hvad jeg kan se på Clubhouse, de andre muligheder ikke kan, er: Jeg kan have flere projekter samlet i større projekter. Hvis jeg arbejder på en TV-serie er hver episode sådan set et projekt, der hver indeholder 40-50 stykker musik. Hver episode har hver deres deadline, men samlet har de samme retningslinjer.
skriver noder

Medlemsavatar
iwankristensen
Forum Donator
Indlæg: 22
Sted: Frederiksberg

Indlæg af iwankristensen »

Det lyder ret rigtigt. Tænkte at der måske var lavet systemer rundt om Trello, der håndterede dialog og evt en timeline, men hvis ikke, er Clubhouse langt mere dækkende...kan jeg se.

-I

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Ellers er der altid Jira, men det er uendelig stort og også ret dyrt. Det kan så til gengæld nærmest alt.
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Wow! Op til 10 brugere er det $100 om året – ikke synderligt dyrt. Det skal tjekkes :) Tak og keep 'em coming.
skriver noder

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Kigger også på asana.
skriver noder

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg er selv mest tilhænger af Slack og Trello. I den ene virksomhed jeg arbejder i, bruger vi de to (tidligere Asana og Jira). I den anden organisation er det office 365 og dermed Teams og Ms project. Rygtet vil at Ms project dog er pebret, men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg er generelt ikke Ms-fan :-)

Nyt svar