DIY Tongue Drum

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

DIY Tongue Drum

Indlæg af Christoffer I. N. »

Desværre ikke verdens bedste lyddemo til slut, det lyder som om at mikrofonen kobler med trommerne fordi de står på samme bordplade, eller også er signalet bare for højt.
Men grundprincipperne skulle være der, hvis man er interesseret i at bygge selv. :)


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Relaterede videoer:


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

En mere:


Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Folk der er dygtige med deres hænder, får det til at se let ud :-D

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ja - flot arbejde - desværre lyder den ikke godt i forhold til mange andre af slagsen.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg så en video med en fyr der startede med at sige: "I den her video vil jeg vise hvor let det er for alle og enhver at lave en tank drum", hvorefter han - med imponerende ekspertise - anvendte et større arsenal af industriværktøj som var i det gigantiske værksted, han åbenbart havde fri adgang til. Men det var et godt reality check der tydeligt viser, at jeg nok bør starte med noget nemmere, hvis jeg har tænkt mig at kaste mine tastaturvante nørdfingre ud i sådan nogen håndværksagtige ting.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

En mere. De videoer hun omtaler er blandt andet dem tidligere postet her i tråden.


Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »


Nyt svar