B&O BM5

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Lause
Medlem
Indlæg: 201
Sted: Sydfyn

B&O BM5

Indlæg af Lause »

Hej,


Fandt en NOS BM5 her forleden. Den står kanonflot, det eneste er et par ridser på kassen (nærmest usynlige).


Jeg gav nærmest ikke noget for den, hvad tror i jeg kan få for den (evt. på eBay)? Den er som sagt ny, som fra fabrikken.


Kablet er med et 5-benet DIN stik i begge ender, er der nogen der ved hvordan det skal loddes om til XLR?


På forhånd tak.
Vedhæftede filer
IMG_0586.JPG
IMG_0586.JPG (1.71 MiB) Vist 439 gange
IMG_0585.JPG
IMG_0585.JPG (1.97 MiB) Vist 439 gange
IMG_0584.JPG
IMG_0584.JPG (2.36 MiB) Vist 439 gange

Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Indlæg af bodtbody »

Den er skøn , men hvis du skal sælge den er det måske en dårlig ide at begynde og lodde i den. Nu ved jeg ikke hvor i landet du er , men du velkommen til at komme forbi jeg har et xlr kabel , så du kan se om den virker som den skal. I øvrigt vil jeg lige nævne at der er "links gevind "på mikrofonen der hvor kablet monteres, det vil sige det drejer modsat af hvad man ellers skulle tro.
facebook : Jørn Pedersen

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Den er godt nok fin, pas godt på den :-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Lause
Medlem
Indlæg: 201
Sted: Sydfyn

Indlæg af Lause »

Jeg har ikke tænkt mig at lodde noget om endnu. Er lidt usikker på hvor eftertragtet den overhovedet er.


Bor i Århus, så kommer ikke så tit forbi Kgs. Lyngby, men tak for tilbuddet.

:)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

[Vrøvl] Der er ingen der er interesseret i dem længere, men du kan sparer noget tid og sælge den til mig for 4-500 kr [/Vrøvl]

Hvis du får lyd på den (ingen phantom!) og den virker, vil jeg sige at den ikke må gå for under 5000 kr, og finder du ikke en køber til den pris i danmark vil jeg overveje Ebay.

[Sandhed] Men der er tilbudt 500 kr fra en vestjyde nu [/Sandhed]
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar