Namm 2018 Hardware tråden

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Re: Namm 2018 Hardware tråden

Indlæg af SustainerPlayer »

Nita Strauss har nævnt det i flere interviews. Også før den seneste bølge af feminisme. Der er jo ikke nogen, der f.eks benævner Steve Vai som en de bedste mandlige guitarister. Eller han spiller sgu godt ... af en mand at være.

Og ud over hendes lidt overdrevne brug af flutter-vibrato, så er hun ret a-liste på sit instrument.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Game Changer Audio Plasma Pedal:
https://www.gamechangeraudio.com/plasma/


Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Seriøst - "Game Changer Audio Plasma Pedal" - Så forsøger man virkelig at skabe hype om sit produkt baseret på navnet alene.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
beetlebum
Medlem
Indlæg: 220
Sted: Aarhus

Indlæg af beetlebum »

garcia skrev:
Smittefar skrev:Mmmmm.... Der måtte godt bo sådan en WA73-EQ hjemme hos mig - Så kunne jeg godt abstrahere fra mit dogme om kun at bruge 500-rack-komponenter.
Jeg har reserveret en, skal nok vende tilbage med feedback
Har du fået den? Og hvad er tilbagemeldingen?

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Den er ikke kommet endnu :)
Deaktiveret

Medlemsavatar
beetlebum
Medlem
Indlæg: 220
Sted: Aarhus

Indlæg af beetlebum »

garcia skrev:Den er ikke kommet endnu :)
Ok :-)

Kan i øvrigt set, at Heritage har sænket den nye eliteserie til nogenlunde samme prispunkt: https://www.thomann.de/dk/heritage_audi ... _eilte.htm

Og BAE lancerer angiveligt også en kanal i samme prisleje under deres nye label UK Sound.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Okay, wow. Jeg ved at heritages 1073 kopi lyder godt, for kender en der bruger den dagligt. Nu bliver man jo helt i tvivl! Fantastisk de er kommet derned i pris. Det skal de også, hvis de skal sælge nogle fysiske enheder, nu hvor unison software og andre lign tiltag smelter software med hardware. BAE er sindsygt dyrt. Men det er også kvalikram. Gad vide hvad forskellen bliver på deres uk sound model og deres egen. Hmmm
Deaktiveret

Medlemsavatar
beetlebum
Medlem
Indlæg: 220
Sted: Aarhus

Indlæg af beetlebum »

Såvidt jeg kan gennemskue så kommer Uk Sound til at ligge på samme prispunkt som Heritage elite og warm audio. Og det er også nogle af de samme forskelle fx intern frem for ekstern strømforsyning. Men hvis lyden er 90 eller 95 %, så bliver det svært at sælge de dyre kloner.

Heritage har jo også skåret nogle ting til ift. den gamle, så jeg tror ikke nødvendigvis, at den lyder bedre. Men det bliver spændede at se, hvem der har ramt bedst - mon ikke der kommer en masse sammenligninger snart.

Nyt svar