Hjælp til at reparere min Virus TI

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Hjælp til at reparere min Virus TI

Indlæg af SIDwave »

Hej,

4sound kan ikke hjælpe, og kontakt på access musik forum har været håbløst, her er den besked jeg sendte til 4sound:


Min Virus TI som jeg købte hos jer, er gået i stykker. jeg har en go ide om hvad der er galt.

men james er den eneste der kan navigere i access elendige forum, og få fat i den rette person.

sagen er latterlig.
jeg har med stort besvær kommet frem til at jeg fik en mail til en person i tyskland, fordi jeg vil sende min virus til reperation.

så kom der en mand, og jeg beskrev problemet.
så skete alt deres elendighed. jeg skulle udfylde det sædvanlgie pjat på deres hjemmeside, og herefter køre latencymonitor på min pc og sende dem resultatet.

så svarer en anden mand tilbage, noget vrøvl, og så hørte jeg ikke mere fra ham. nu har den været i stykker i 4 år, men rent faktisk var den defekt fra starten af.

der er ikke garanti på mere, men jeg vil bare bed om James hjælp fordi han er skide go til det:

jeg er LIGEGLAD med Access' elendige vrøvl, og at det ikke kan lade sig gøre at komme i rigtig kontakt med dem, og få den sendt til tyskland.

Jeg skal nok selv betale det hele, men jeg vil bare bede om hjælp fra jer, til at:

1) hvordan sender jeg min virus ti 1 til reperation i tyskland ?
2) opnå aftale om prisoverslag på reperation


vil i hjælpe mig ?
alt brug af access forum er ren tidsspilde.
mit sidste forsøg var den samme forklaring som denne her, og svaret var at jeg skal kontakte support.

KÆRE MODER!!! deres elendige forum er deres support!

jeg kan da også godt betale jer et eller andet, bare for at få dette til at ske. ?

jeg har ikke ret mange penge, men så må jeg spare sammen, inden en aftale om afsendelse til tyskland indgås.

--------------------------------------

der drejer sig bare om beskrevet punkt 1 og 2: JEG VIL HA DEN REPARERET!
(22 numre i studio one ligger og rådner, og jeg græder, fordi virus er i stykker)


Er der nogen der kan hjælpe mig ?
det nytter ikke noget bare at købe en ny, version 2, da jeg har hjemmelavede lyde i virussen som er brugt i musikken

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Fejl = den er tilsluttet usb, og i virus control ved startup kan den ses der, men den går offline efter få sekunder, og så går dne i et uendeligt firmware opdatering, som INGEN har bedt om, og da den er offline og ikke kan se sig selv, så ender det i dette loop.

firmware opdatering starter kun når BRUGEREN sætter det igang.
jeg har intet gjort! = DEN ENE DAG VIRKEDE ALT, OG NÆSTE DAG var der så dette totale breadown

jeg er sikker på ar logik kredsen som styrer arpeggio er ude af takt og mister takten (defekt chip), den knækker usb forbindelsen og derfor brækker virus ti 1 arpeggios ned med usb porten. det er en kendt fejl med millioner af ofte, som virus benægter med ordene "we made synthesizers for 20 years", og så kan du bare svare "im an electronics enginner, and i used synthesizers for 30 years!", de er helt håbløse at skrive med. :)

mange har sagt at arpeggios (og dermed usb) bliver kureret, hvis man kører med gammeldags midi kabler.
Torben Hansen har sagt det! go andre. jeg kan ikke bruge det til noget, for så skal jeg bruge et mixer setup for overhovedet at bounce noget. det er gak gak.

Nyt svar