Ny pult, Mackie 3280, eller ?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Re: Ny pult, Mackie 3280, eller ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Tillykke.

Jeg har jo den stik modsatte holdning mht. hardware.

Men det er fedt, at du får lavet det som du vil have det. Håber det giver dig inspiration til at få lavet en masse musik. :)
the green 9 skrev:tillykke ... pulte er altså sagen :)
Tack-tack !!

Nå ja, det var jo noget med musik, det havde jeg helt glemt ;-)

First up er at arbejde med nogle gamle analoge tromme multitracks fra Horseman, og simpelthen lade dem inspirere til at bygge nye numre op på de samme rytmer.

Realistisk set vil der dog blive bygget og kablet nogle måneder endu før det nye setup er kørende

Har kikket diagrammer, og besluttet mig for hvordan en fleksibel løsning med 6 ekstra sends, på op til 12 udvalgte kanaler, kan realiseres i en mindre ekstern kasse

Der bliver tilføjet dir-out på alle kanaler, samt indgange så alle sum-busser kan tilgås udefra

Første komponenter til dette, samt plate-reverb, blir hentet i Malmø i morgen hvis jeg kan klemme det ind
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev: Har kikket diagrammer, og besluttet mig for hvordan en fleksibel løsning med 6 ekstra sends, på op til 12 udvalgte kanaler, kan realiseres i en mindre ekstern kasse

Der bliver tilføjet dir-out på alle kanaler, samt indgange så alle sum-busser kan tilgås udefra

Første komponenter til dette, samt plate-reverb, blir hentet i Malmø i morgen hvis jeg kan klemme det ind
Det blir ikke 12 udvalgte, men samtlige 32 kanaler 8-)

Knapperne er vanvids-dyre ,... men heldigvis er der noget der hedder kina :dollargrin:

De er nu på vej i mindre potioner så afgiften kan undgåes

120 stks til 67 kr ,... beat that :)
Vedhæftede filer
k.jpg
k.jpg (85.73 KiB) Vist 105 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Haha, 67 kroner, det kan du vel få 4 Sifam knapper for... :-D

Nyt svar