Erfaringer med DeepMind 12

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Erfaringer med DeepMind 12

Indlæg af JesperS »

Jeg valgte at hoppe på en DeepMind 12 desktop efter at have set en masse videoer og læst al hypen der har været omkring den.

Modtog den i dag - en b-stock fra Thomann. Synes godt nok ikke det var nogen fornøjelse. Flere af sliderne var rimelig skæve og skærmen var mere tarvelig end jeg havde håbet på - svær at se bare man sad lidt skævt for den. Det værste var dog at den var ekstremt støjende (på den dårlige måde). Har aldrig oplevet en ny synth der susede så meget.

Ved ikke om jeg bare har været uheldig, men den ryger i hvert fald tilbage.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Surt da. Du har sikkert googlet det, men smider lige nogle tråde til reference:

https://forum.musictri.be/showthread.ph ... f-the-DM12



Eneste eventuelle trick mht støjen skulle være følgende:

"After reading your post earlier this week, I double checked with CARE and they've told me that only one other customer has come to them experiencing a similar problem. It was remedied by turning the synth on, letting it warm up to peak operational temperature (usually takes about 15-30 mins) and then running a full calibration. Just curious if you had run a full calibration with your unit yet? You can find more information on how this is done in the provided product documentation on our website."

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Yep, jeg var på den sædvanlige google rundtur men der var ikke noget der hjalp. De andre issues taget i betragtning havde jeg heller ikke lyst til at beholde den så den må tilbage.

Tror jeg ofrer lidt ekstra og finder et bedre alternativ. :)

Nyt svar