Rackvogn under bordet

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Rackvogn under bordet

Indlæg af BOBofthePOP »

Jeg er på udkig efter en lille rackvogn på hjul i stil med Argosy Rack-N-Roll, hvor rack-enhederne sidder på skrå eller næsten vandret, og som kan rulles ind under mit bord, når det ikke skal bruges. Med plads til 6-8 units.
argosy_console_rack_n_roll_h10.jpg
argosy_console_rack_n_roll_h10.jpg (19.79 KiB) Vist 372 gange
eller Thon Studio Side Rack 10U
Thon Studio Side Rack 10U.jpg
Thon Studio Side Rack 10U.jpg (40.06 KiB) Vist 372 gange
De er bare så pokkers dyre :cry:

Det kunne også være et rackstativ i stil med Millenium RW-2001:
Millenium RW-2001.jpg
Millenium RW-2001.jpg (20.46 KiB) Vist 372 gange
Det bliver bare for højt til at gå ind under bordet.

Jeg tænker at Lydmaskinens tilsammen altvidende medlemsskare kan pege mig i retning af den perfekte løsning :-D

På forhånd tak!
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har du ikke selv bygget diffusorer?
Der er mulighed for selvbyg hvad sådan en vogn angår. :)
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=15&t=45859

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Argosyen ser meget lav ud. Har ikke set noget lavere end det.

Jeg har et rullende siderack fra Sterling Modular, men det er klart højere.

Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Indlæg af BOBofthePOP »

Godt husket Christoffer :)
Jo, jeg kunne da nok selv bygge noget, men har dårligt tiden, og jeg ville gerne kunne tage det i brug hurtigst muligt.

Jo, Holger, Argosy'en er klart for lav! Sterling er fed, men for høj til mig (skal kunne gå ind under bordet). De har vist også en mellemting, men prisen... :cry:

Ja, det ender nok med noget selvbyg, for det jeg finder på nettet er enten for højt, for lavt, for meget vinkel, for lidt vinkel, for dyrt, for grimt,.... (fortsæt selv listen...)
Er jeg for kræsen??? :shock: :dollargrin: (og kan jeg tillade mig det, når mine andre racks er Ikea-hack?)


Er der andre bud? :)
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Zaor burde også have noget.


Hvis Sterling Modular er for dyrt, så kig på Northward Acoustics.... :dollargrin:

Mit endte med at være 51 forest og 61 bagerst. Så stigning på 10 cm over de 8 units. Jeg kan godt li' hældningen der er på mit. Måske kunne hældningen godt være endnu fladere, altså måske en stigning på 8 cm over 8 units. Men jeg er glad for mit valg. Vognen kunne måske godt være lidt højere. Min bordplade er i 72 cm højde, lidt rigelig høj til mig, men det virker fint. Bordpladen på min kontorcomputer jeg skriver fra her er ca. 62-63, det er måske lige lavt nok. Dejligt chillet.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Zaor og nogle andre små producenter laver også custom ting. Bare skriv til dem, det er ofte overraskende billigt og en brøkdel af hvad Sterling Modular tager.

Nyt svar