Paul Gilbert's Guitar "Fly Rig" Tour - og hvorfor man skal have en vintage skruemaskine!

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Meget interessant og underholdende!

Til slut snakker de om strengene. Hvis de bliver for kraftige er de knap så elastiske, eller hvordan?

Fedt det med skruemaskinen. :-D

Iøvrigt en sej opdagelse det med slide røret.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jo tykkere strenge er, jo sværere er de at bende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Gisp, jeg hørte.. "i got AIDS"... Men det var selvfølgelig bare eight's i strengetykkelse.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Ha ha hvor fedt at se sådan en glad i låget guitarist.
Hvad heder den guitar ? er det en genudgivelse af et vintage design. eller er det et helt nyt design. Den har det "gamle" originale ibanez logo.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

ZoSo skrev: Hvad heder den guitar ? er det en genudgivelse af et vintage design. eller er det et helt nyt design. Den har det "gamle" originale ibanez logo.
Paul Gilberts "nye" signaturguitar hedder en "Fireman" - det er en reverse Iceman, der er et originalt Ibanez-design. Bl.a. kendt fra Paul Stanley fra Kiss:
1977-08-19_PT2_photoshoot2.jpeg

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Super nice det holder fanme :thumbup: og hvis man har lyst til gå "glam" er det jo perfekt. :dollargrin:
Fedt kiss billed. :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Må jeg i øvrigt ikke også anbefale det her interview - Der bliver vist nærmest ikke spillet en tone (bortset lige fra introen), men Paul er bare en vildt inspirerende musiker at lytte til.

Jeg synes, timen var givet godt ud.

Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar