Dave Smith Instruments & 8DIO Prophet X

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar


Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Åh, det er lidt synd for Waldorf, synes jeg. Selvom mange af dem der har råd til den ene nok bare køber dem begge...
Nobody noes.

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Prisen er "in the same league" som Quantum, så jeg ved ikke hvem det er mest synd for... det finder vi ud af... ind til nu har jeg ikke hørt noget omkring X der giver den andet end den vanlige DSI character... og det selv om den bruger en ny SSI 24db filter chip... de digitale oscillators lyder som P12, og jeg kan høre den samme digitale grungy sound som P12 også havde i mange af demo'erne... men det er uden tvivl en potent synth hvis man ikke er kræsen med analog character i stil med Moog osv... og så kommer der først user samples mulighed til december... jeg kan huske en anden synth (trommemaskine) fra DSI hvor der også blev lovet user samples... det skete aldrig, så personligt... hvis dette bliver min ene polysynth så bliver det ikke før til december...
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »




Flere patch demoer:









Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Wow, den er vild
Deaktiveret

Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

Indlæg af Lasso »

Det er jo Omnisphere i analog :)

Hvis jeg var sound designer ville jeg være vild - ikke som sangskriver / producer men sådan har jeg det med de fleste hardware synths :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Sonicstate preview. Som vanligt med deres previews kan man stille spørgsmål i kommentar-feltet, og så svarer de måske på det i den fulde video.


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Den fulde anmeldelse:


Nyt svar