Yamaha MODX

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ser spændende ud, ang de 10 outputs ser jeg dog hverken tilstrækkeligt antal af jacks, eller adat, på bagpladen,..

Integrationen med Steinberg, samt evt udbygning af denne, nævnes ikke som noget af det første
/Dub


Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Det forlyder at kvaliteten af keys er et step up fra MOXF serien.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Spændende at se hvad prisen bliver i forhold til Montage. Jeg synes den ser lidt billig og plasticagtig ud.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

K-Bee skrev:Spændende at se hvad prisen bliver i forhold til Montage. Jeg synes den ser lidt billig og plasticagtig ud.
Thomann har den allerede i kataloget med priser:

https://www.thomann.de/dk/search_dir.ht ... ded79_1725

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

dormin skrev:
K-Bee skrev:Spændende at se hvad prisen bliver i forhold til Montage. Jeg synes den ser lidt billig og plasticagtig ud.
Thomann har den allerede i kataloget med priser:

https://www.thomann.de/dk/search_dir.ht ... ded79_1725
De er da ikke så dyre! Men jeg beholder nu min Kronos - havde jeg ikke købt dem, kunne MODX godt have været med i overvejelserne.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Knap 9300 kr for mindste 61 key, er da en slat, og ingen aftertouch, på en maskine der trods alt stadig skulle have en vis seriøsitet, en række mindre hjørner også skåret af, ikke imponeret
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

loopop har lavet en gennemgang. Har ikke set videoen.


Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

En MODX6 er nu nede i 8600 hos Thomann. Det er en rimelig skarp pris når man tænker på hvad man får.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Har prøvet en MODX8 og keys var overraskende okay, og kvaliteten var bedre end jeg havde frygtet. Hvis bare jeg havde plads..

Nyt svar