Kender nogen de nye klark maskiner?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Kender nogen de nye klark maskiner?

Indlæg af Jens Ledet »

Jeg faldet over denne her på thomann https://www.thomann.de/dk/klark_teknik_76_kt.htm
der er fks også en la2a... Jeg har et gammelt pcb til at bygge en la2a fra mnats, den overvejer jeg at begynde at bygge.
Men hvis man kan få en der gør rigtigt til 1500 kroner, så gider jeg næsten ikke..
Men har nogen hørt disse maskiner?

Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jens Ledet skrev:Jeg faldet over denne her på thomann https://www.thomann.de/dk/klark_teknik_76_kt.htm
der er fks også en la2a... Jeg har et gammelt pcb til at bygge en la2a fra mnats, den overvejer jeg at begynde at bygge.
Men hvis man kan få en der gør rigtigt til 1500 kroner, så gider jeg næsten ikke..
Men har nogen hørt disse maskiner?

Mvh Jens
Hej Jens

Tingene har været vendt flittigt her i diverse tråde

Samt dybdegående på Gearsluts, jeg mener der er links til GS i trådende, også her fra lydmaskinen,...

Så det er bare at lave en lille lokal search til en start :dollargrin:

Jeg droppede selv at købe to "76" kompressorer, mere af principielle årsager, grundet workflow, plads, og alt kan gøres ligeså godt eller "bedre" soft

Man hvis man ligger fast på hardware-vejen så syntes jeg det er en no-brainer, de får generelt RIGTIG god omtale, for IRL experience check GS ud

Jeg ville aldrig selv gide fedte med DIY på dette område
/Dub

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Jeg søger på det, mange tak.
Det var mest fordi jeg har det print liggende, og jeg kan godt lide hardware vejen... Eller også er jeg bare for gammel :-)
Tak for svar.
Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Nyt svar