limning af ns10 enhed?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Default avatar
Jonas G
Medlem
Indlæg: 50
Sted: København

limning af ns10 enhed?

Indlæg af Jonas G »

Hej :)

Jeg har en ns10 woofer der gået i limningen (den lille samling der løber fra midten og ud).

Hvordan reparerer jeg den bedst, og med hvilken lim?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Læste et sted noget om trælim eller klar neglelak, tror måske bare jeg havde benyttet sekundlim, men next step er nok også at skifte enheden hvis det går galt. Kan du evt vise et foto af det?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Jonas G
Medlem
Indlæg: 50
Sted: København

Indlæg af Jonas G »

Billede

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Da den er nået helt ud til skummet vil jeg passe meget på med hvilken lim du bruger, noget af det kan opløse det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Det er pap cones, ik? Så tror jeg at jeg ville forsøge med et ultra tyndt lag almindelig trælim. Der er vist ikke fare for at det ætser noget. Skru enheden ud, så du kan trykke det i form fra begge sider.
Jeg har aldrig stået i den situation... så det er ren og skær mavefornemmelse herfra. Hvis der er andre der har prøvet det og siger noget andet, så lyt til dem ;)

Nyt svar