God stationær gamer-PC + tilbehør

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
ferken
Medlem
Indlæg: 12

God stationær gamer-PC + tilbehør

Indlæg af ferken »

Hejsa!

Jeg vil gerne sælge min hjemmebyggede gamer-PC!

Den indeholder 4GB DDR3 RAM, 1000GB Harddisk og en super-hurtig AMD Phenom II x4 3.2GHz processor!

Og sidst, men ikke mindst sidder der et Radeon HD 5750 1024MB grafikkort i!

Casen er fra Cooler Master og er virkelig lækker at se på!

Denne computer trækker nemt de populære spil såsom World of Warcraft, GTA IV osv...

Med i handlen er:
1x Philips 234CL Monitor (23")
1x Razer Tarantula Gamer Tastatur
1x Razer Abyssus Gamer Mus
1x Steam bruger med bl. a:
Call of Duty: Modern Warfare 3
Counter-Strike: Source
Portal

dog også nogle stykker flere spil!

Alt i alt, et super sæt, som er lige til at tage med hjem!

Styresystemet er Windows 7 Home Premium!

Se mere info + billeder på DBA: http://www.dba.dk/selvbyg-32-ghz-4-gb-ram/id-82157539/

Medlemsavatar
jawin
Forum Donator
Indlæg: 1036
Sted: Holstebro

Indlæg af jawin »

Når den nu er så lækker at se på, skulle du tage nogle bedre billeder af den :?
Two wrongs don't make a right - however, three lefts do.

:) Jakob

Default avatar
pksh
Medlem
Indlæg: 489

Indlæg af pksh »

Jeg ved ikke om det er ilde ser herinde (så må en admin slette min post), men til den pris du forlanger på dba.dk kan man altså få en spritny PC, der er længder bedre end din :(

Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Indlæg af Peter PilFinger »

pksh skrev:Jeg ved ikke om det er ilde ser herinde (så må en admin slette min post), men til den pris du forlanger på dba.dk kan man altså få en spritny PC, der er længder bedre end din :(
+1
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Medlemsavatar
Woopex
Medlem
Indlæg: 467
Sted: Viborg

Indlæg af Woopex »

Ja - selvom der er en masse gear med, så er 8.000 desværre for meget at give for den. Held og lykke med salget dog.

Default avatar
ferken
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af ferken »

Hvad ville i foreslå af pris så?:)

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Jeg vil foreslå at du sælger computeren for sig, uden skærm, keyboard, mus etc. Hvis du er heldig kan du få omkring 1500-2000.- for den, hvilket er hvad den maks. er værd i dag. Så sælger du din skærm for sig for ca. 400-500.- Dit tastatur sælger du for 200-300.- og din mus for 100.-

Alternativt sætter du det hele til salg for ca. 2500.- hvilket er en okay pris. Jeg tror dog, at den bliver svær at komme af med. Det er gamle komponenter, og de er ikke meget værd i dag. Du kan bygge en væsentlig (læs: meget) bedre computer fra sprit ny fra omkring 4000.- Så de 8000.- er helt i skoven... desværre. Det er mange år siden, den var det værd. I øvrigt skriver du ikke hvilket bundkort der sidder i!?

Din steam konto kan du sælge for omkring 70% af hvad spillene koster i nypris i dag.

Default avatar
ferken
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af ferken »

Jeg lader ikke PCen gå for 1500 - 2000. Så hellere beholde den da.

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

ferken skrev:Jeg lader ikke PCen gå for 1500 - 2000. Så hellere beholde den da.
Det forstår jeg godt. Men som du kan se her, kom jeg ved en hurtig søgning på edbpriser.dk frem til et system omtrent som dit, til en samlet pris på 3.630.- fra nyt, vel at mærke.
Skærmbillede 2012-04-14 kl. 15.40.20.png
Skærmbillede 2012-04-14 kl. 15.40.20.png (107.3 KiB) Vist 979 gange
Så 1500-2000.- er det leje vi realistisk befiinder os i mht. brugtpris. Beklager. Hvis man så oven i det lægger det, at man, hvis man vælger sine produkter lidt bedre, kan bygge et væsentligt bedre system, for bare 500-1000.- mere, så ser det trist ud med brugtværdien.

Default avatar
ferken
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af ferken »

NY PRIS!

Medlemsavatar
PelleB
Forum Donator
Indlæg: 903
Sted: Copenhagen / Aalborg

Indlæg af PelleB »

Jeg tror folk forklarede dig "spillereglerne" sidste gang.
Det er amoralsk at prøve at sælge en computer til en pris, som er liiiiige godt grov.

Behold den selv, eller had at du skal bruge pengene og sælg den for de 1500-2000, du kan få for den.

God aften.

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Ja... det må siges at være ganske usympatisk det du har gang i. Der er ikke rigtig så meget at rafle om. Du forsøger at sælge en flere år gammel computer, for mere end den koster i nyanskaffelse i dag (alt inklusiv). Det er sgu pinligt! Heldigvis er der næppe nogen på lydmaskinen der hopper på, men man kunne frygte, at en godtroende person ville hoppe på dba-annoncen. Jeg håber det ikke.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Skal vi ikke bare lukke den her og sige held og lykke.

Nyt svar