Waldorf Blofeld Desktop synth

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
mortizz
Medlem
Indlæg: 19

Waldorf Blofeld Desktop synth

Indlæg af mortizz »

Da jeg ikke får den brugt vil jeg gerne sælge denne synth. Der medfølger 3 plugins fra Waldorf, og et Mystery Island soundset. Og selvfølgelig alle kabler. Pris 1700Kr
Vedhæftede filer
Blofeld.jpg
Blofeld.jpg (72.76 KiB) Vist 609 gange

Default avatar
Syllerud
Medlem
Indlæg: 3

Indlæg af Syllerud »

Hej Mortizz. Er synthen solgt? Hvor gammel er den og fungerer den optimalt (ingen encoder skipping)? Og sidst men ikke mindst bor du i København? Jeg er interesseret.

Vh.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Syllerud skrev:Hej Mortizz. Er synthen solgt? Hvor gammel er den og fungerer den optimalt (ingen encoder skipping)? Og sidst men ikke mindst bor du i København? Jeg er interesseret.

Vh.
Nu hvor annoncen er 5 år gammel, er den minimum 5 år gammel.
Mortizz har ikke været logget ind siden 2014, så det er tvivlsomt om du får et svar fra sælger...

Default avatar
Syllerud
Medlem
Indlæg: 3

Indlæg af Syllerud »

Christoffer I. N. skrev:
Syllerud skrev:Hej Mortizz. Er synthen solgt? Hvor gammel er den og fungerer den optimalt (ingen encoder skipping)? Og sidst men ikke mindst bor du i København? Jeg er interesseret.

Vh.
Nu hvor annoncen er 5 år gammel, er den minimum 5 år gammel.
Mortizz har ikke været logget ind siden 2014, så det er tvivlsomt om du får et svar fra sælger...
Hehe ja tvivlsomt er et underspillet ord. Af en eller anden grund viste google linket til tråden som fra den 22 Juli 2018.

Nyt svar