Sælges en del High End Gear

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Flouvio
Medlem
Indlæg: 712
Sted: CPH

Sælges en del High End Gear

Indlæg af Flouvio »

Hej alle
Jeg har desværre fået alt for travlt i mit borgerlige job til at forsvare at have et komplet mastering setup stående.
Inden jeg smider det meste af mit grej, der nu har stået stort set ubrugt hen i 3½ år, til salg på dba, slår jeg det lige op herinde.
Alle processorer kommer fra røgfrit miljø, uden ridser/mærker og original emballage (pånær NTP).
Lad derfor venligst være med at skambyde. Priserne er gode nok og jeg svarer ikke på henvendelser, der virker useriøse.
Er ikke interesseret i bytte med nogle produkter med mindre vi taler lige over med et nyrenoveret landligt beliggende 150 kvm hus i provence;-)
En del af maskinerne kan ses på det vedhæftede billede.

Cranesong Avocet monitor kontrol
[SOLGT]

Topliret custombygget rack bord med udskæring til Controller. Inklusive ekstra sidecar i samme materialer (ikke på billedet) [Reserveret]

Gyraf G10 stereo compressor (VU meter version): [SOLGT]

Avalon AD 2044 dual mono/stereo compressor: 9.000 kr

Waves L2 UltraMaximizer HW limiter: 7.000 kr

RME ADI 8 QS konverter inkl AES/EBU breakout (ikke på billedet): 9.000 kr

NTP 179-170 dual mono/stereo kompressor (rare, virker perfekt (ikke på billedet): 11.000 kr

Yamaha CDR 1000 - CD recorder med Apogee konvertering (ikke på billedet): 2.000 kr

KRK S12 (V1) sub (under bordet på billedet:-)): 2.000 kr


Udstyret står i København og evt. forsendelse står for købers regning.

Skriv en PM, hvis du er interesseret, og i tråden hvis du ønsker noget uddybet, som andre også kunne få gavn af at få oplyst.
Mastering table.jpg
Mastering table.jpg (41.04 KiB) Vist 3684 gange
Senest rettet af Flouvio man 18. nov 2013 08:42, rettet i alt 4 gange.
Quad 2,66 Windåze XP, Samplitude 10 Pro, Cubase 4, Sony Soundforge, Powercore MkI & MkII, Liquid Mix 32, RME, NTP, Gyraf, Avalon, Waves, Cranesong, NHTPro, KRK og Studer
http://www.myspace.com/masterboxdk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ved du noget om hvilken type strømforsyning der sidder i den NTP?

Medlemsavatar
Flouvio
Medlem
Indlæg: 712
Sted: CPH

Indlæg af Flouvio »

Hmm - nej ikke umiddelbart. Nu vil jeg ikke vække junior i aften, da jeg skal gennem hans værelse for at tage den frem, men jeg kan kigge i morgen aften om jeg kan se noget.
Quad 2,66 Windåze XP, Samplitude 10 Pro, Cubase 4, Sony Soundforge, Powercore MkI & MkII, Liquid Mix 32, RME, NTP, Gyraf, Avalon, Waves, Cranesong, NHTPro, KRK og Studer
http://www.myspace.com/masterboxdk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kan læse mig til at det er samme kredsløb som 179-160, dog er 179-170 født som 19" rack model, og derfor må der være en standard for hvilken PSU der sidder i den. Hvis du kan se at der står eksempelvis "230V AC" eller "90-240V AC" ville det være god info, evt. også et serienummer på maskinen, så jeg måske kunne kontakte nogle der ved mere konkret om forskellige revisioner målt op mod serienumre.

Medlemsavatar
henningoslo
Forum Donator
Indlæg: 100
Sted: København

Indlæg af henningoslo »

Synes da også at kunne se en Gyraf EQ. Hvad med den - er den til salg eller er det mine øjne der bedrager mig :-) ?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hey Thomas, jeg får sgu ikke råd til den NTP, desværre. God held med salget. :)

Medlemsavatar
Tau Gundersen
Medlem
Indlæg: 2075
Sted: Nansensgade

Indlæg af Tau Gundersen »

Må man spørge hvad du har givet for din Avocet og hvor gammel den er?

Medlemsavatar
Flouvio
Medlem
Indlæg: 712
Sted: CPH

Indlæg af Flouvio »

henningoslo skrev:Synes da også at kunne se en Gyraf EQ. Hvad med den - er den til salg eller er det mine øjne der bedrager mig :-) ?
EQ'en og Avalon VT-747 er ikke til salg - dem bruger jeg stadig. Men hvis jeg ombestemmer mig, skal jeg nok give lyd:-)
Quad 2,66 Windåze XP, Samplitude 10 Pro, Cubase 4, Sony Soundforge, Powercore MkI & MkII, Liquid Mix 32, RME, NTP, Gyraf, Avalon, Waves, Cranesong, NHTPro, KRK og Studer
http://www.myspace.com/masterboxdk

Medlemsavatar
Flouvio
Medlem
Indlæg: 712
Sted: CPH

Indlæg af Flouvio »

Tau Gundersen skrev:Må man spørge hvad du har givet for din Avocet og hvor gammel den er?
Avocet er nok fra 2007 - skal lige sikre mig hvornår jeg fik den ifølge bilagene. Jeg arbejde hos Aage og fik den lidt billigere end listeprisen dengang (dollarkursen var laaav), men det var IKKE meget. Mener jeg gav 18.000 kr. Ud fra responsen må jeg konkludere at über-volumen kontrollen (Ah ok, SPL kan også noget dér) stadig nyder høj status, eller har jeg sat prisen for lavt;-)
Håber det var fint svar
Quad 2,66 Windåze XP, Samplitude 10 Pro, Cubase 4, Sony Soundforge, Powercore MkI & MkII, Liquid Mix 32, RME, NTP, Gyraf, Avalon, Waves, Cranesong, NHTPro, KRK og Studer
http://www.myspace.com/masterboxdk

Medlemsavatar
Flouvio
Medlem
Indlæg: 712
Sted: CPH

Indlæg af Flouvio »

Christoffer I. N. skrev:Hey Thomas, jeg får sgu ikke råd til den NTP, desværre. God held med salget. :)
No probs - tak.
Quad 2,66 Windåze XP, Samplitude 10 Pro, Cubase 4, Sony Soundforge, Powercore MkI & MkII, Liquid Mix 32, RME, NTP, Gyraf, Avalon, Waves, Cranesong, NHTPro, KRK og Studer
http://www.myspace.com/masterboxdk

Default avatar
zebrahud
Medlem
Indlæg: 4

Indlæg af zebrahud »

Hey,
er bordet solgt?
Mikael

Medlemsavatar
larskroghdk
Medlem
Indlæg: 129
Sted: Aarhus

Indlæg af larskroghdk »

Hvordan er din Yamaha CDR 1000 i standen på en skala fra 1 til 10?
Rock The Bells

Medlemsavatar
Smyssen
Medlem
Indlæg: 604

Indlæg af Smyssen »

Woaw, Waves L2 hardware limiter, satme ærgeligt jeg ikke har nogle børn at sælge, for det er da en fed unit! :D

Medlemsavatar
Lei
Forum Donator
Indlæg: 935
Sted: 1610

Indlæg af Lei »

zebrahud skrev:Hey,
er bordet solgt?
Mikael
Jeg ved det er solgt for længe siden, for jeg har det lige her foran mig :)
Producer, mixer og masteringdude

Nyt svar