Kæft, hvor er I fede at handle med

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Kæft, hvor er I fede at handle med

Indlæg af Nicolai »

Den hører nok egentlig hjemme i "Tråden hvor man kan glæde sig over alt", backstage eller noget. Men min begejstring omhandler mest 'markedspladsen', så tilgiv mig, admins.

Men jeg er næsten lige kommet hjem til det mørke Jylland igen, efter en HELdags (14 timer i bilen...) tur til Sjælland, Kbh og "øerne". Der var 9 aftaler på min schedule, af dem var de 7 køb/salg relaterede, primært med folk her på Lydmaskinen. Mine unger (på 6 og 8) har vinterferie, så de (og deres iPads) tog med og holdt far med selskab. Vi startede i Slagelse, derefter størstedelen af aftalerne i og omkring København, ned til Næstved for så at slutte helt nede i Gedser.

Ungerne sov naturligvis hele turen hjem, men jeg sad med stort smil på. For selvom det selvsagt har været nogle korte besøg, så har alle folk simpelthen bare været så cool. Det kommer nok ikke som den store overraskelse at jeg sælger og især køber en anselig mængde brugtgrej, men der er et eller andet "familiært" over det her... Gode deals, en god snak, kompentente folk, og så har man bare anderledes tillid (jeg har ihvertfald) ved at købe 2nd hand fra folk, når der er sådan en positiv vibe...

Så stor cadeau til Holger & Holdet for at køre det her! Ingen tvivl om at det er landets bedste forum i branchen, men markedspladsen fortjener samme titel. Eneste 'problem' er min samvittighed over ikke tidligere at have fået nosset mig sammen til at blive donator. Det er sgu' en svipser. Men bedre sent end aldrig....

Tak! :)
Vi skal have gang i en fest, get together, mød og grød.....

Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

:)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

[emoji106]


Sent from my iPad using Tapatalk

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Dejlig læsning!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
phk72
Forum Donator
Indlæg: 153
Sted: Smørum

Indlæg af phk72 »

Hørt!

Og Nicolai -din entusiasme og passion smitter i høj grad -hvilket forstærker glæden ved handlen :-D

Kh.
Peter

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Har haft samme fornemmelse både som køber og sælger.. har meget mere tillid når noget forgår herinde end via dba.
Folk har altid været søde og venlige og hvis der har været noget i vejen eller andre ting har der altid været fuld forståelse og villighed til at finde en løsning.

Så yer helt klart danmarks bedste musik brugt markedsplads :)

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Hørt [emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Default avatar
pksh
Medlem
Indlæg: 489

Indlæg af pksh »

Jeg har også kun haft fantastiske oplevelser, når jeg har handlet med folk fra Lydmaskinen - ikke at jeg også har oplevet det andre steder, men når det har været med folk herfra, har det lige været dét bedre :D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Samme erfaring herfra ,.. også i går ,.. pøj-pøj med den !!!

Sig endelig til vedr fejl hvis den findes ,.. jeg har stadig en uforløst nysgerrighed :-)

(nupper evt rackudgaven senere, pladsmangel, samt ønske om at motherkeyboard og essentielle lydmoduler ikke skal hænge sammen)
/Dub


Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Har også kun haft rimelig gode erfaringer med at handle med folk her på maskinen, et par enkelte handler har været lidt funny, men enten løser det sig eller er ikke store nok problemer til at lave noget ud af det.

Men én ting er grejet og prisen på det, noget andet er villigheden til at dele erfaring og viden, de fleste der har haft håndværkere på besøg ved at det er folks tid der er mest værd, så tusind tak for den venlige indstilling til at dele ud af det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Indlæg af BOBofthePOP »

Tak, og i lige måde, Nikolai. Og tak for besøget, det var hyggeligt at hilse på dig og dine piger.

Jeg kan kun tilslutte mig dine udtalelser. Jeg har også kun haft gode erfaringer med handler herigennem. Og spørger man om noget får man altid kompetent svar.

Så jeg sender også kæmpe tak til Holger for at drive dette det bedste forum så dygtigt :)
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvis jeg lige tænker mig ordentligt om, så kan jeg ca. huske 15 handler jeg har lavet herinde, både køb, salg og bortgivning. Jeg har været mere eller mindre utilfreds efterfølgende ved ihvertfald 3 af handlerne. Det er sjovt nok også de handler der så sidder tilbage i hukommelsen. Men når jeg nu tænker over det, så er langt de fleste af handlerne gået super.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Også en 100 procent positiv attitude herfra. Altid ordentligt - både i køb og salg. Yeah!!!

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

Woop woop

Jeg havde forleden besøg fra Århus (bor selv kbh) og endnu en gang mødte jeg en Lydmaskinist, som jeg ANY day ikke ville ha lagt mærke til i Metro'en - og han var en super kool dude.... vi fik en lille times gear-sladder... penismåling... og udvexling af erfaringer (ikke kropsvæsker) Holger - Tak for Lydmaskinen... kæft jeg har mødt kool dudes her ;o)
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Ja du kom lidt omkring i Tirsdags Nicolai :D ... håber du nåede færgen i Tårs på Lolland til tiden, selv om tiden var knap. Håber EX5'eren falder i din smag... nu er jeg i hvert fald ca. 30kg lettere i mit indbo :D

Jeg er også rigtig godt tilfreds med lydmaskinens handelsafdeling, men jeg har da haft lige så gode handler på f.eks. DBA... man skal bare være lidt mere omhyggelig og forsigtig når man handler på DBA, så man ikke bliver bondefanget, men det lærer man hurtigt... Når Lydmaskinens handler måske virker bedre, så er det nok fordi man har læst en masse fra den man køber fra eller sælger til, inden man mødes... så nysgerrigheden bliver nok det større når man så skal gøre en handel, når man endelig skal se giraffen :D

Men helt sikkert et stort thumbs up til lydmaskinen... og det gælder ikke kun salgfsafdelingen, men også alt det andet :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Tak Razmo, jeg kørte ind i betalingsanlægget 5 min før afgang... Men jeg er faktisk ked af det var så hektisk. Kunne godt have brugt et par timer i din stue... :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Nicolai skrev:Tak Razmo, jeg kørte ind i betalingsanlægget 5 min før afgang... Men jeg er faktisk ked af det var så hektisk. Kunne godt have brugt et par timer i din stue... :)
Man kan nemlig snildt bruge et par timer i Razmos stue :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Har selv lige købt min første brugte synth her på siden, og jeg er ovenud tilfreds! Tit er der alverdens pladder med DBA sælgere, men her på siden har alle allerede bevidst deres værd. Postcount og deltagelse i fora siger ret så meget om sandsynligheden for en god handel.

Keep it up og klap jer selv på skuldrende :-)

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

Jeg har 100% gode erfaringer i forhold til at handle med folk her på siden. Danmark er trods alt et lille land, så hvis man på nogen som helst måde er en del af "scenen", så *kan* man slet og ret ikke lave numre med folk; thi det hele er karma, og kommer efter en rent professionelt, hvis man praktiserer dårlig stil! Det synes jeg personligt er betryggende <3
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Har købt og solgt en del gennem lydmaskinen. Det er ind til videre gået smooth hver gang og ofte med stor tillid fra begge parter.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg bliver nødt til at tage denne tråd op igen. Jo jo, jeg er en håbløs romantiker. Men for F****N hvor er det bare DK's fedeste forum! På samme dag havde jeg en røv irriterende oplevelse med en køber, der sprang fra på et af mine Facebook salg en uge efter han havde bekræftet, og så et hyggeligt besøg af en ualmindelig sympatisk Lydmaskinist, der havde købt noget af mit gear.

Kære Lydmaskinister, I holder sgu 100!! God jul og godt nytår til jer alle.

Kh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2639
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Helt enig. Det har været en success at handle herinde.
Har både fået fingrene i en FS1r FM-synth og en mic + stativ og popfilter.

Det er generelt et forum med et godt signal/støjforhold! :)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

Det er sjovt du nævner det Nicolai - for jeg havde præcis samme oplevelse i går hvor jeg var forbi og hente lidt effekt grej ved en lydmaskinist, og både blev budt på rødvin, og fik enhyghelig sludder :)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Hoby skrev:Det er sjovt du nævner det Nicolai - for jeg havde præcis samme oplevelse i går hvor jeg var forbi og hente lidt effekt grej ved en lydmaskinist, og både blev budt på rødvin, og fik enhyghelig sludder :)
:) Gu var det hyggeligt
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Nyt svar