Udsalg: Roland Juno 60 + Roland SH2 inkl. Kenton og bord

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Indlæg: 1927
Sted: Kjøvenhavn

Udsalg: Roland Juno 60 + Roland SH2 inkl. Kenton og bord

Indlæg af Doc Noiz »

Her er et godt tilbud:

1 stk. Juno 60 + Kenton DCB Mk3 + gigbag m.m., Efter lange svære overvejelser sælger jeg nu min Juno 60 inkl. Kenton DCB Mk3, soft-case gig-bag i rigtig god kvalitet, sustain pedal og støvcover i stof. Jeg er anden ejer og det er i rigtigt flot stand - har nærmest ikke en ridse.

Alderstegn: Det har et lille bitte mærke i en af tangenterne, som er rent kosmetisk. Det har den typiske ting med, at LFO-triggerknappen til manuel trigger ikke virker. Den skal sikkert blot have lidt gummikontaktrens. - Eller du kan gøre som alle andre og blot bruge knappen, der skifter mellem manuel og auto-mode til at trigger LFO'en med, når du vil.

Pris: 12.500,-

1 stk. Roland SH2 + Kenton Pro Solo MkII + gigbag m.m. Den fede fede FEDE analoge monosynth. Alderstegn: Patina. Intet teknisk.

Pris: 10.000,-

Køb begge to for kr. 20.000 og få bordstativet med, som du ser på billederne. Kan ikke huske, hvad mærke det er. Adam Hall eller König og Meyer, mener jeg.

Privatsalg. Ingen bytte. Sælges pga. opstart af virksomhed, og jeg behøver kapital til investeringer.

Jeg går ikke ud fra, at jeg behøver at beskrive dem nærmere. Folk ved, hvad der er tale om her.

Jeg bor i Farum og sender ikke.
Vedhæftede filer
DSC_0107.JPG
DSC_0107.JPG (4.68 MiB) Vist 957 gange
DSC_0105.JPG
DSC_0105.JPG (4.52 MiB) Vist 957 gange
DSC_0206.JPG
DSC_0206.JPG (1.39 MiB) Vist 957 gange
DSC_0203.JPG
DSC_0203.JPG (1.36 MiB) Vist 957 gange
DSC_0201.JPG
DSC_0201.JPG (1.13 MiB) Vist 957 gange
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Har du prøvet at sælge den før? Har set en nærmest identisk beskrivelse tidligere.

Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Indlæg: 1927
Sted: Kjøvenhavn

Indlæg af Doc Noiz »

Telstar skrev:Har du prøvet at sælge den før? Har set en nærmest identisk beskrivelse tidligere.
Ja - men kun Juno 60'eren. På Facebook og her med link til Gul og Gratis.
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Indlæg: 1927
Sted: Kjøvenhavn

Indlæg af Doc Noiz »

Juno 60 er solgt
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Indlæg: 1927
Sted: Kjøvenhavn

Indlæg af Doc Noiz »

Bump.

SH2 stadig til salg.
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Nyt svar