S: Guitar Pedaler: JHS, Strymon, Boss, Malekko

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Speakr
Medlem
Indlæg: 28
Sted: Denmark

S: Guitar Pedaler: JHS, Strymon, Boss, Malekko

Indlæg af Speakr »

Hej Lydmaskinen

Jeg sælger ud af mine guitar pedaler. Må desværre indrømme de ikke bliver brugt særlig ofte, så de må ryge til fordel for andet.

Jeg sælger følgende pedaler:

JHS Panther Delay (Analog)(Den sølvfarvede udgave)
- Pedalen er i bund og grund en god memory man klon, men den har nogle ekstra features som gør den super unik. Pedalen har blandt andet et FX loop der gør det muligt at tilføre andre effekter på ekkoet (cool feature hvis man virkelig vil nørde) og derudover har JHS formået at putte tap tempo på med underdelinger, samt at den kan synces til udefra tap. Alt sammen på trods af det en rigtig analog delay!
Stand: Brugt men ikke slidt.

Købt i sin tid for 4000 kr.
Min pris 3000 kr.

Strymon Bluesky

Kendt rumklangs pedal til guitar. Klasse digital rumklang, med fede oktav/shimmer effekts. Lyder kanon på både guitar og synths, og kan også næsten få din guitar til at lyde som en synth?
Stand: Brugt men ikke slidt.

Min pris 2000 kr.

Boss Loop Pedal RC2
Lille loop pedal fra Boss, fed at jamme med. Der kan gemmes backingtracks på den hvis man er til sådan noget.
Stand: Brugt men ikke slidt.

Min pris 800 kr.

Malekko (Plus Ultra)

Luksus stodder fuzz pedal, meget alsidig også har den en badass funktion hvor man tilslutter en expression pedal og kan styre en form for filter/phase effekt. Episk til Queens of the stone age toner eller andet tung stoner.
Stand: Brugt men ikke slidt.

Min pris 1500 kr.

M-Audio expression pedal

Udvider funktionerne hos enten Malekkoen eller JHS'en
Følger med ved køb af en af disse pedaler for 100 kr.

Alle pedaler lyder selvfølgelig konge på guitar, men jeg har også brugt dem med stor succes på synths eller patched dem ind i mixes for sjove effekter

Jeg har øvelokale på Nørrebro. Hvis man er interesseret i at købe er man velkommen til at komme forbi og prøve lidt :)
Vedhæftede filer
Strymon Blue Sky.JPG
Strymon Blue Sky.JPG (5.22 MiB) Vist 288 gange
M-Audio Expression Pedal.JPG
M-Audio Expression Pedal.JPG (4.68 MiB) Vist 288 gange
JHS Panther Delay.JPG
JHS Panther Delay.JPG (4.69 MiB) Vist 288 gange
Boss RC2 Loop Pedal.JPG
Boss RC2 Loop Pedal.JPG (4.68 MiB) Vist 288 gange
Malekko Plus Ultra.JPG
Malekko Plus Ultra.JPG (4.86 MiB) Vist 288 gange

Nyt svar