S: RME HDSP 9652.

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

S: RME HDSP 9652.

Indlæg af SLL »

Sælges pga. opgradering til nyt bundkort m. PCIe slots. Ellers et fantastisk godt, stabilt ADAT I/O kort, som fungere m. alle Windows versioner.
Prisen kan vi snakke om.

Som køber tænker jeg, en som i forevejen har en AD/DA converter m. ADAT ind/ud, og som har mulighed for at bruge legacy PCI kort i sin desktop computer. Ellers måske i forevejen har et lignende kort, og blot mangler flere ADAT in/udgange. Der er også midi indbygget på kortet.

https://www.rme-audio.de/en/products/hdsp_9652.php

Billede



SLL

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Bump til toppen..

Kortet er stadig til salg. Fantastisk lightpipe ADAT I/O kort til dine AD/DA konverters, hvis du har en ledigt legacy PCI slot til overs i din PC. Som sagt, prisen snakker vi om!

SLL

Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Indlæg af GuitarTech »

Ikke for at lave et hi-jack, men jeg kan heller ikke sælge mit. Det er et sindssygt fedt kort, og har virkelig gjort alting så nemt for mig i flere år, det er så utroligt driftsikkert etc - jeg fatter ikke, folk ikke vil have sådan et kort.
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Enig, kortet fejler ikke noget selv om det har år på bagen. Fandt ud af, at man kan få - i hvert fald 3 forskellige Z370 bundkort m. PCI slot onboard (Asrock, MSI, Gigabyte). Men nu har jeg langt om længe besluttet mig for at købe et Raydat, selvom jeg nok sagtens kunne ha' brugt mit HDSP.

Problemet med kortet er jo, at det er gammelt. Men jeg vil stadig vove at påstå, at kortet er langt bedre end mange af de nyere lydkort, I/O du kan købe i dag. Driveren som du også er inde på, er utrolig stabil, aldrig crashes som har med lydkortet at gøre, uanset om vi snakker win7, 8, 8.1 el 10.

Man skal bare have et ekstern lydkort m. ADAT in/ud - og du er kørende :)

Men jeg fortsår godt folk, som ser HDSP kortet som oldschool, forældet. De ved bare ikke hvilken performance, stabilitet de går glip af. Og nu hvor PCI legacy stadig er at finde på nyeste generation bundkort, jamen så er det en win win situation, når vi tager prisen i betragtning. Og stadig, at HDSP kortet kan købes fra nyt til omkring 4 kilo. Så jo, det holder stadig :)

SLL

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

Der medfølger en gratis remote control ;-)

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 86#p647686

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

I mit nyeste system sidder der to af disse pci-kort, ingen tilfældighed, regner med der går flere år før JEG upper til 2 x raydat ;-)

Sålænge de spiller så godt som de gør på div "Z" chipset fra intel, og disse jo som bekendt stadig leveres med de gamle PCI-slots, så kan man jo ikke tale om at det er et forældet kort

Der kan bankes noget sindsygt godt sammen, til en sindsyg billig pris

De bedste anbefalinger her fra
/Dub

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Har stadig HDSP 9652 kortet liggende, kom med et bud...

SLL

Nyt svar