DSI - Prophet REV2 16-voice (SOLGT!)

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

DSI - Prophet REV2 16-voice (SOLGT!)

Indlæg af Razmo »

Dette er en lille føler for at se, om nogen kunne være interesseret i en REV2 16-voice. Jeg har lige modtaget min V-Synth, og har i bund og grund ikke rigtigt brug for denne REV2, når jeg har den, da analoge oscillatorer og filtre ikke gør den store forskel i den genre jeg begår mig i nu (Ambient). Jeg foretrækker kun at have én synth at arbejde med i fremtiden, så hvis nogen lige står og mangler sådan en fætter her, så er det nu.

Den fejler intet... MINT STAND, den er købt hos Thomann d 9/11-2017, så den har stadig næsten 3 års garanti. Alt originalt emballage, manual og strømkabel følger med. Den er også opdateret til absolut seneste OS.

Prisen er 12.600,- ... eller hvad der svarer til en REV2 8-voice, så du får stort set voice-optionen gratis her. Der bliver ingen grund til at vente på at prisen sættes ned, eller forsøge at få prisen pruttet ned, for jeg vil under ingen omstændigheder sælge den billigere end det her, punktum!

Jeg er af gode grunde heller ikke interesseret i byttehandler, da jeg kun vil have EEN synth at arbejde med... men der er EEN undtagelse: Skulle du ligge inde med en Roland V-Synth GT i tip top stand (ingen fejl! ingen defekte knapper og pots!), så kan vi bytte lige over. ingen andre synths!!! KUN GT!

Billedet er af aktuelle maskine... den KAN sendes, men det bliver på eget ansvar da forsikringssummen kun er på 4.500,- ... ellers skal den afhentes, og kan selvfølgeligt afprøves (I Haslev på Sjælland).
Vedhæftede filer
WP_20180109_10_04_25_Rich.jpg
WP_20180109_10_04_25_Rich.jpg (4.44 MiB) Vist 344 gange
Senest rettet af Razmo tirs 9. jan 2018 21:00, rettet i alt 1 gang.
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Nyt svar