[SOLGT] Roland A90 controller 88 vægtede tangenter

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

[SOLGT] Roland A90 controller 88 vægtede tangenter

Indlæg af K-Bee »

Købt her på Lydmaskinen og fejler bestemt ingenting :-)
Men.....jeg har besluttet mig for at downsize pga pladsmangel, så nu skal den videre til et andet godt hjem. Det fortjener den :-)
3000 kr. Afhentes i Kbh SV.
https://www.dba.dk/midi-controller-rola ... 041257380/
Senest rettet af K-Bee ons 28. feb 2018 11:20, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Nedsat til 2500! Så bli'r det sgu ikke billigere. Er der virkelig ikke nogen der har brug for så'n en?

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2681
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

K-Bee skrev:Nedsat til 2500! Så bli'r det sgu ikke billigere. Er der virkelig ikke nogen der har brug for så'n en?
Jeg kan bekræfte det er topkvalitet og en super pris. Men altså... For din egen skyld burde du jo - også her på Lydmaskinen - gøre opmærksom på, at den er udvidet med VE-RD1 kortet, og dermed er ligeså meget et lækkert Stage-piano som det er en Midi Controller.

Det kunne måske give lidt mere respons... En af historiens mest avancerede og omfattende master-keyboards, fortrinlige tangenter og altså en god samling piano, rhodes, strings og synth lyde til 2.500,-
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Nicolai skrev:
K-Bee skrev:Nedsat til 2500! Så bli'r det sgu ikke billigere. Er der virkelig ikke nogen der har brug for så'n en?
Jeg kan bekræfte det er topkvalitet og en super pris. Men altså... For din egen skyld burde du jo - også her på Lydmaskinen - gøre opmærksom på, at den er udvidet med VE-RD1 kortet, og dermed er ligeså meget et lækkert Stage-piano som det er en Midi Controller.

Det kunne måske give lidt mere respons... En af historiens mest avancerede og omfattende master-keyboards, fortrinlige tangenter og altså en god samling piano, rhodes, strings og synth lyde til 2.500,-
Nåja, det er selvfølgelig rigtigt. Det står i DBA annoncen men skal naturligvis også med her. :)

Nyt svar