(Solgt) Roland A-800 Pro keyboard

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
maze
Medlem
Indlæg: 23

(Solgt) Roland A-800 Pro keyboard

Indlæg af maze »

Roland A-800 Pro keyboard med usb og midi, usb-kabel, strømforsyning, manual, klistermærker, orig.emballage, kvittering fra thomann, uregistreret ableton live lite licens, osv.

Købt november 2016. Brugt hjemme og ikke specielt meget, så det er næsten som nyt.

Det har gode anslagsfølsomme plastik tangenter der er bedre at spille dynamisk på end på f.eks. M-Audio Axiom, men jeg foretrækker dog et modulationshjul i stedet for Rolands joystick, så jeg nu vælger at sælge det igen.

Læs videre om det på 4sound eller se youtube reviews.

Nypr hos 4sound : 2.379,- (jeg købte dog hos thomann til 309€). Prisforslag : 1.600,-

Jeg har derudover købt en sustain pedal og et billigt keyboard stativ som ekstra til keyboardet, men det behøver ikke at følge med. Keyboard stativ er dog ret dybe i forhold til denne type usb keyboards, men man kan bruge den overskydende plast til at hænge sine hovedtelefoner på. Keyboard kan dog også fint være på et bord. Hvis du gerne vil have sustain pedal og keyboard stativ med så læg 200kr oven i prisen, så pris inkl pedal og stativ = 1.800,-

Jeg er villig til at sende keyboard og sustainpedal, men keyboardstativet er ikke til at sende.
Hvad med 1.700,- inkl sustainpedal og fragt. Leveret til en GLS pakkeshop tæt på dig.

Find din PakkeShop eller dit depot : https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

Nyt svar