FRANK VoxTrap - Håndbyggede lydisolerende paneler sælges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

FRANK VoxTrap - Håndbyggede lydisolerende paneler sælges

Indlæg af DanielFrank »

BilledeBilledeBillede

Håndbyggede lydisolerende paneler (absorbers) der giver bedre akustik i hjemmet, på kontoret eller i lydstudiet - og så er de flotte at se på.
Beklædt i kogt uld af høj kvalitet fra lokal leverandør, og hvidt lærred bagpå.

Materiale
Bygget af robust råtræ og med højkvalitets stenuldsisolering som lyddæmpende materiale.

Farver
Betræk fås i flere farver - bare skriv og spørg til en ønsket farve, så finder jeg ud af om det kan skaffes.

Dimensioner
Ca. 105 x 65 cm.

Montering
Der kan bagpå rammen monteres beslag til f.eks. ophæng.
Beslag medfølger ikke, men jeg kan godt lokkes til at montere et hvis det ønskes.

Hør forskellen

Pris
1.500,- DKK inkl. moms.

Levering
Kan fragtes mod tillæg eller afhentes i Hobro.

Produceret og solgt hos VibeFM
Østergade 5, 9500 Hobro
CVR: 34097348
Senest rettet af DanielFrank man 18. jun 2018 13:24, rettet i alt 11 gange.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Her er dine billeder:

Billede

Billede

Billede

Tryk quote på denne post for at se hvordan jeg har embedded dem.


Derudover skal jeg bede dig om at oplyse pris inklusiv moms, i henhold til reglerne:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=5&t=1451

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Der er så ikke oplyst en pris :)

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

SustainerPlayer skrev:Der er så ikke oplyst en pris :)
Ups, ja, det er jo egentligt en ret essentiel detalje. Har rettet indlægget.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Christoffer I. N. skrev:Her er dine billeder:

Billede

Billede

Billede

Tryk quote på denne post for at se hvordan jeg har embedded dem.


Derudover skal jeg bede dig om at oplyse pris inklusiv moms, i henhold til reglerne:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=5&t=1451
Tak, jeg synes dog bare de blev for store når jeg embeddede dem på den måde.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Koster de 1500 kr pr styk?
Hvordan monteres de?

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Christoffer I. N. skrev:Koster de 1500 kr pr styk?
Hvordan monteres de?
Ja, 1500 inkl. moms.
Der er plads til at man kan montere et beslag i rammen bagpå. Alternativt kan jeg godt lokkes til at montere et :-)
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Ikke for at sabotere tråden/dit salg, men er det ikke de fuldstændig samme du har til salg på DBA 300kr billigere?

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Beklager offtopic men, er dette generelt en pris man rette sig efter på hjemmebyggede paneler ? :)

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

KristianNielsen skrev:Ikke for at sabotere tråden/dit salg, men er det ikke de fuldstændig samme du har til salg på DBA 300kr billigere?
Fandt dem også på DBA. Der er hans pris opgivet UDEN moms

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

KristianNielsen skrev:Ikke for at sabotere tråden/dit salg, men er det ikke de fuldstændig samme du har til salg på DBA 300kr billigere?
En klog mand sagde jeg skulle oplyse prisen inkl. moms hvis jeg skulle tilbyde panelerne her. På DBA er prisen ekskl. moms.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Jenkins skrev:Beklager offtopic men, er dette generelt en pris man rette sig efter på hjemmebyggede paneler ? :)
Jeg ved ikke hvad andre tager for den slags, Jenkins, men hvis håndværket er godt nok er det vel værd at betale for. Og så er den jo samlet når du får den :-D så du slipper for selv at svede og skære dig til blods på sav. Desuden absorberer ét panel ret meget støj, og de er ret store.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

DanielFrank skrev:
Jenkins skrev:Beklager offtopic men, er dette generelt en pris man rette sig efter på hjemmebyggede paneler ? :)
Jeg ved ikke hvad andre tager for den slags, Jenkins, men hvis håndværket er godt nok er det vel værd at betale for. Og så er den jo samlet når du får den :-D så du slipper for selv at svede og skære dig til blods på sav. Desuden absorberer ét panel ret meget støj, og de er ret store.
Spurgte af ren nysgerrighed da jeg selv lige bar bygget 15 paneler og 4 store superchunks :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

DanielFrank skrev:
KristianNielsen skrev:Ikke for at sabotere tråden/dit salg, men er det ikke de fuldstændig samme du har til salg på DBA 300kr billigere?
En klog mand sagde jeg skulle oplyse prisen inkl. moms hvis jeg skulle tilbyde panelerne her. På DBA er prisen ekskl. moms.
Priser - også på dba.dk - skal altid oplyses inkl. moms.

Sådan er loven når man potentielt handler med private.

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Jenkins skrev:
DanielFrank skrev:
Jenkins skrev:Beklager offtopic men, er dette generelt en pris man rette sig efter på hjemmebyggede paneler ? :)
Jeg ved ikke hvad andre tager for den slags, Jenkins, men hvis håndværket er godt nok er det vel værd at betale for. Og så er den jo samlet når du får den :-D så du slipper for selv at svede og skære dig til blods på sav. Desuden absorberer ét panel ret meget støj, og de er ret store.
Spurgte af ren nysgerrighed da jeg selv lige bar bygget 15 paneler og 4 store superchunks :)
Noget man kan/må se nogen steder? Er altid nysgerrig på at se hvad andre bygger. Det her er det første jeg selv har bygget, og jeg synes kun det er lækkert at lave noget der er af ordentlig kvalitet.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Holger skrev:
DanielFrank skrev:
KristianNielsen skrev:Ikke for at sabotere tråden/dit salg, men er det ikke de fuldstændig samme du har til salg på DBA 300kr billigere?
En klog mand sagde jeg skulle oplyse prisen inkl. moms hvis jeg skulle tilbyde panelerne her. På DBA er prisen ekskl. moms.
Priser - også på dba.dk - skal altid oplyses inkl. moms.

Sådan er loven når man potentielt handler med private.
Mange tak, Holger, så får jeg da også ændret prisen der og øvrige steder prisen er angivet.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

DanielFrank skrev:
Jenkins skrev:
DanielFrank skrev:
Jeg ved ikke hvad andre tager for den slags, Jenkins, men hvis håndværket er godt nok er det vel værd at betale for. Og så er den jo samlet når du får den :-D så du slipper for selv at svede og skære dig til blods på sav. Desuden absorberer ét panel ret meget støj, og de er ret store.
Spurgte af ren nysgerrighed da jeg selv lige bar bygget 15 paneler og 4 store superchunks :)
Noget man kan/må se nogen steder? Er altid nysgerrig på at se hvad andre bygger. Det her er det første jeg selv har bygget, og jeg synes kun det er lækkert at lave noget der er af ordentlig kvalitet.
Sender lige en PM med billeder istedet for i denne salgstråd

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Til alle der måtte være interesserede i at høre hvilken forskel disse kan gøre i et lydstudie, her er en lille demo fra før og efter montering af en FRANK VoxTrap I mit speakerhjørne: https://vibefm.dk/ext/frank-voxtrap-demo.mp3
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

Der er lige nu 4 stk. "på lager", alle i sort uld som på billederne.
Den første som køber alle 4 for dem til 5.000 inkl. moms.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Undskyld, jeg får sikkert helt vildt mange tæsk for det her.

Men er det ikke ekstremt dyrt for et akustikpanel? Vi er enige om, at det bare er fire brædder, der er sat sammen med en rockwool-bat i midten og stof udenpå? Magen til dem, alle andre på denne hjemmeside har lavet i årevis? Eller er der noget, jeg har misset?

Det er ikke for at sabotere din tråd, men jeg kan bare ikke forstå det.

Medlemsavatar
DanielFrank
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Hobro

Indlæg af DanielFrank »

mikkels skrev:Undskyld, jeg får sikkert helt vildt mange tæsk for det her.

Men er det ikke ekstremt dyrt for et akustikpanel? Vi er enige om, at det bare er fire brædder, der er sat sammen med en rockwool-bat i midten og stof udenpå? Magen til dem, alle andre på denne hjemmeside har lavet i årevis? Eller er der noget, jeg har misset?

Det er ikke for at sabotere din tråd, men jeg kan bare ikke forstå det.
Alt er jo relativt, men jeg har ikke tid eller lyst til at stå og bygge paneler af kvalitetsmaterialer for ingenting - med mindre det var til mig selv. Det meste der bliver solgt her har vel også været brugt. Dem her laver jeg med håndkraft på bestilling, og det er ikke noget der er sjusket sammen på 10 minutter.
Freelance voiceover artist, reklameproducer og wannabe dubber. danielfrank.dk

Nyt svar